Totalt skod dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2008

Rahmberg.dk

Det er bare slet ikke min dag idag.

Degen startede ellers med at Ann-Cathrine kom ind og puttede i nat.
Hun fik fødderne i klemme under det der hæve sænke bord i vuggestuen igår, og senere blev hun stukket af en bi på vuggestuens legeplads, så hun var lidt pyldret oven på dagens oplevelser, og trænge så til lidt hygge ved mor og far.

Vi kom op fik hygget lidt til morgenmaden, og så afsted til vuggestuen.
På vej hen over torvet nede ved vuggestuen, og stort set uden for vuggestuens låge støder en mand ind i mig (sådan ved skulderen).
Havde godt set ham komme med hans hund, men da vi gik helt inde og ikke kunne fylde mindre flyttede vi os ikke.. og manden gik ude midt i det hele.
Men han blev så skide sur over at vi ikke havde flyttet os, og kvitter med at sparke mig i maven en gang.
Jeg opfanger ikke alle de ord han truer med og de puf han giver mig da jeg er mere ops på hvor Ann-Cathrine er og hvad mandens hund gør, den var trods alt lige i Ann-Cathrines højde og af racen Amstaff.
Men hunden reagerer ikke på ejerens råben og går lidt væk, og sætter sig pænt ned.

Jeg var så bekymret for om den kunne ryge på Ann-Cathrine, men heldigvis ikke og hun fangede ikke rigtigt noget af situationen.
Jeg fik hende afleveret i vuggestuen, gik igen med det samme og da jeg havde vildt ondt i maven ringede jeg lige på fødegangen og hørte hvordan og hvorledes, og de sagde jeg skulle komme til tjek derinde.
Fik kontaktet kæresten, mest for at snakke, var da egentligt noget chokeret, og møg irrerteret over at være så hjælpeløs at jeg ikke engang kan forsvare mig selv og min datter.

Nå men inde på fødegangen har den lille en fin hjertelyd, heldigvis.
De ville så beholde mig til obesrvation men jeg kan jo hverken sidde, gå eller stå pga bækkenet så det kunne jeg slet ikke overskue, og fik efter grundig undersøgelse lov at gå hjem, men er indskrevet og skal komme hvis der er det mindste.

Fødegangen kontakter politiet som så kommer ind og snakker.
Men hvad har jeg ud af at anmelde det.
Jeg skal aflevere og hente min datter hver dag, 2 x dagligt.
Og manden får vel højst en bøde, en løftet pegefinger og måske et gavekort til silvan.
(Hvad andet kan man forvente med det latterlige retssystems domme for tiden)

Nede ved bilen har den fået en p bøde ..
Der var 2 timers parkering, og der er jo pludselig gået 4.

Nu sidder jeg så her, har møg ondt i maven og slet ikke energi til nogen af de ting jeg skulle have ordnet i dag.
Det er jo næst sidste weekend før vi skal føde så der er en del der skulle laves.
Humøret er i bund og jeg er dødtræt af den her by, og alle de underlige sjæle der åbenbart bor her, for sådanne episoder sker ihvertfald ikke i Århus.
(Det tror jeg selv på lige nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
HVAD????? Sparkede han sig i maven? 8( 8( Hvad sker der lige? Jeg sidder og er helt i chock. Så jeg kan godt forstå at du også er. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig, andet end at hvad der end skal laves kan vente. Du skal tage det hele stille og roligt og bare tage en slapper.

Men det er dejligt at høre at der ikke er sket noget med maven. Så tag hensyn til dig selv nu.

(H)

Anmeld

22. august 2008

EliasNoah

Ej gud hvor bliver jeg bare indebrændt. Det har bare ikke være din dag, hvor er det synd for dig.

Men hvad f..... bilder den mand sig ind. Jeg har fordomme :-o men især over for den slags hunde/hundeejer. Efter min mening skulle racen udryddes og ligeså ejerne som ikke kan opdrage dem.

Jeg forstår godt du er udmattet og mangler energi.

Jeg puster lidt held og lykke på dig... tænk på du er lykkelig gravid og har en fantastisk datter og mand:)

God bedring med det hele.

knus Camilla

Anmeld

22. august 2008

Pia.

NEJ NEJ NEJ.... sparkede han dig i maven... for pokker da, hvad sker der lige med folk... hvordan pokker kunne han finde på det... jeg er da helt chokket... !!!

Kan godt forstå du ikke vil anmelde det, man aner da heller ikke hvad sådan en psykopat kan finde på... hvis han kan finde på sparke en gravid kvinde i maven fordi hun rammer ham, så ville jeg da nødig tænke hvad det næste kunne blive...

Håber du kommer dig over forskrækkelsen hurtigt og at maven snart har det bedre...

Stort knus og tanker til dig..
PIA(H)

Anmeld

22. august 2008

Mathilde

NEJ NEJ NEJ dog8( Hvad f..... tænker sådan en mand oven i sit hovede?? Hvis han da overhovedet tænker noget...
Det var da en grim oplevelse og der er ikke noget at sige til, at du er helt i chok!!
Grr ja man kan virkelig blive sur over det danske retssystems domme. De svarer slet ikke til de forbrydelser der bliver begået, så jeg kan egentlig godt forstå hvis du ikke vil bruge energi på at melde ham.

Giv nu dig selv lov til at slappe af og alle de ting du skulle nå at lave løber ingen steder...
God bedring og op med humøret igen. Lad ikke sådan et fjols ødelægge dit humør.

Kram og tanker fra Mathilde

Anmeld

22. august 2008

3rollinger

Skoddag kan vist ikke rigtig beskrive den oplevelse.

Jeg kan da slet ikke fatte hvad der faar folk til at sparke andre i maven fordi de gaar paa fortovet. Og endnu mindre hvis kvinden er hoejgravid. Han skulle da simpelthen dirkete paa den lukkede, hvis du spoerger mig.

Hvor foeler man sig bare hjaelpeloes i saadan en situation. For mod psykopatiske maend er det svaert at goere noget. For gad vide hvad han finder paa naeste gang.

Men jeg er glad for at baby har det godt, og ogsaa at du efterhaanden er saa langt henne og kan faa bebsen ud. Saa kan du maaske begynde at komme dig ovenpaa alle dine skavanker.

Din man skal forhaabentlig blive hjemme i laaaang tid?

Knus
Trine

Anmeld

22. august 2008

Balderson

Hej Berit

Håber du har det godt :) ellers så ringer du bare lige, hvis du har brug for at snakke..

Et øre kan jeg altid ligge til :) og ja, håber for den sags skyld også at Ann-Cathrine har fået det bedre :) og ikke at glemme lillepigen i din mave (L)

Er helt rystet over hvad du lige har skrevet... Hwa sker der lige for den mand >( Han er sku da helt ude i hampen >(

Jeg ville ønske at jeg havde været der, så havde han simpelhen fået sådan en på hovedet >(

Det er sku sådan vi Vestjyder klar tingene (C)

Man sparker bare ikke på en gravid kvinde.. Det er en af de uskrevenede regler ...

Desværre har du på den hårde måde fundet ud af, at det ikke er alle mennesker der er venlige og tager hensyn til andre på gaden...

Jeg håber nu alligevel at du synes der findes gode mennesker i Aalborg og omegen :)

Sender mange (H) til dig og din familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.