Det er bare slet ikke min dag idag.
Degen startede ellers med at Ann-Cathrine kom ind og puttede i nat.
Hun fik fødderne i klemme under det der hæve sænke bord i vuggestuen igår, og senere blev hun stukket af en bi på vuggestuens legeplads, så hun var lidt pyldret oven på dagens oplevelser, og trænge så til lidt hygge ved mor og far.
Vi kom op fik hygget lidt til morgenmaden, og så afsted til vuggestuen.
På vej hen over torvet nede ved vuggestuen, og stort set uden for vuggestuens låge støder en mand ind i mig (sådan ved skulderen).
Havde godt set ham komme med hans hund, men da vi gik helt inde og ikke kunne fylde mindre flyttede vi os ikke.. og manden gik ude midt i det hele.
Men han blev så skide sur over at vi ikke havde flyttet os, og kvitter med at sparke mig i maven en gang.
Jeg opfanger ikke alle de ord han truer med og de puf han giver mig da jeg er mere ops på hvor Ann-Cathrine er og hvad mandens hund gør, den var trods alt lige i Ann-Cathrines højde og af racen Amstaff.
Men hunden reagerer ikke på ejerens råben og går lidt væk, og sætter sig pænt ned.
Jeg var så bekymret for om den kunne ryge på Ann-Cathrine, men heldigvis ikke og hun fangede ikke rigtigt noget af situationen.
Jeg fik hende afleveret i vuggestuen, gik igen med det samme og da jeg havde vildt ondt i maven ringede jeg lige på fødegangen og hørte hvordan og hvorledes, og de sagde jeg skulle komme til tjek derinde.
Fik kontaktet kæresten, mest for at snakke, var da egentligt noget chokeret, og møg irrerteret over at være så hjælpeløs at jeg ikke engang kan forsvare mig selv og min datter.
Nå men inde på fødegangen har den lille en fin hjertelyd, heldigvis.
De ville så beholde mig til obesrvation men jeg kan jo hverken sidde, gå eller stå pga bækkenet så det kunne jeg slet ikke overskue, og fik efter grundig undersøgelse lov at gå hjem, men er indskrevet og skal komme hvis der er det mindste.
Fødegangen kontakter politiet som så kommer ind og snakker.
Men hvad har jeg ud af at anmelde det.
Jeg skal aflevere og hente min datter hver dag, 2 x dagligt.
Og manden får vel højst en bøde, en løftet pegefinger og måske et gavekort til silvan.
(Hvad andet kan man forvente med det latterlige retssystems domme for tiden)
Nede ved bilen har den fået en p bøde ..
Der var 2 timers parkering, og der er jo pludselig gået 4.
Nu sidder jeg så her, har møg ondt i maven og slet ikke energi til nogen af de ting jeg skulle have ordnet i dag.
Det er jo næst sidste weekend før vi skal føde så der er en del der skulle laves.
Humøret er i bund og jeg er dødtræt af den her by, og alle de underlige sjæle der åbenbart bor her, for sådanne episoder sker ihvertfald ikke i Århus.
(Det tror jeg selv på lige nu)