Jeg tør ikke :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Ann.

Og det lyder måske rigtig pivet - men jeg tør simpelthen ikke kører bil når der er så glat som nu. Vi bor pt ude på "landet" og her bliver bare ikke ryddet rigtigt. I går var det ved at gå galt. 
Jeg trillede lige så stille hen mod en rundkørsel, og ville så bremse - det kunne jeg bare slet ikke Der kommer en bil der er på vej rundt i rundkørslen, men jeg er nød til at dreje ude i rundkørslen, for jeg kan ikke stoppe - heldigvis får han bremset, og vi undgår lige nøjagtig at støde sammen. Straks tænker jeg på Lærke og bliver vildt ked af det, beslutter så at jeg ikke tør at kører med hende og sætter hende af hos sin farmor. Idag har jeg så holdt mig indendøre, selvom jeg ved det er forkert, da jeg burde være i skole og Lærke i børnehave. 

Men jeg tør bare ikke at kører! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

TbCp

Jeg kan godt forstå dig!
Sidste år havde vi ikke vinterdæk på. Jeg kræver at vi får det i år! Tør simpelthen ikke andet.

Anmeld

24. november 2010

Kay

TrineLærke skriver:

Og det lyder måske rigtig pivet - men jeg tør simpelthen ikke kører bil når der er så glat som nu. Vi bor pt ude på "landet" og her bliver bare ikke ryddet rigtigt. I går var det ved at gå galt. 
Jeg trillede lige så stille hen mod en rundkørsel, og ville så bremse - det kunne jeg bare slet ikke Der kommer en bil der er på vej rundt i rundkørslen, men jeg er nød til at dreje ude i rundkørslen, for jeg kan ikke stoppe - heldigvis får han bremset, og vi undgår lige nøjagtig at støde sammen. Straks tænker jeg på Lærke og bliver vildt ked af det, beslutter så at jeg ikke tør at kører med hende og sætter hende af hos sin farmor. Idag har jeg så holdt mig indendøre, selvom jeg ved det er forkert, da jeg burde være i skole og Lærke i børnehave. 

Men jeg tør bare ikke at kører! 

lydder ik som om der er vinterdæk på din bil  

det skal man bare ha på hvis man skal ud når der er sne og glatte veje...

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

øv.... se at få vinterdæk på.... det løser ikke problemet 100% men det afhjælper meget!!

knus Karina som nærmest kører uanset hvad

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Kan godt forstå dig... Sidste år, selvom vi havde vinterdæk på så havde jeg også svært ved at styre vores bil når det var glat.... Hader det! Og køre heller ikke medmindre det virkelig er nødvendig....

Anmeld

24. november 2010

Mormilla

Jeg kan godt forstå dig. Jeg hader os at køre når der er så meget sne! Vi bor os på landet og her er heller ikke rydet Godt at jeg går hjemme lige nu!!!

Anmeld

24. november 2010

FrkT

Uhhh hvor kan jeg bare godt forstå dig!

Jeg havde som Louise også svært ved at styre bilen (følte jeg i hvert fald) sidste år, selvom vi havde vinterdæk på.

Jeg hader selv at køre i det her vejr, og gør det også kun når jeg er NØDT til det (som når jeg skal på arbejde eller vores køleskab er helt tomt og jeg SKAL have handlet). Jeg hader også når Jens kører, for jeg er så bange for der skal ske ham noget. Og jeg hader tanken om at min far kører på arbejde hver dag i det her vejr..... sådan en vinter går jeg rundt med konstant bekymring om at der skal ske dem jeg holder af noget i det glatte vejr  DERFOR hader jeg sne.... kan sagtens se det er flot osv., men de konstante bekymringer + at det er bøvlet og man kan sidde fast og det hele, det gør bare ikke det flotte ved sneen det værd. Så UD med sne, siger jeg!

Og vi bor også lidt på landet, i hvert fald uden for byen, og her ryddes heller ikke lige for godt + slet ikke på vores skov/grusvej...

Anmeld

24. november 2010

Ann.

Tak for alle jeres søde svar

Jeg holder bare ikke det sne ud - men nu har manden lovet at kører med mig i aften, han er nærmest ekspert i at kører i sne og glat vejr, efter flere års kørsel i Norge med lastbil.

Jeg håber så meget at banken siger ja i morgen, så vi kan komme ind til byen og bo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.