Hvorfor er du oppe nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

maria_wlt

Efter jeg blev gravid igen, saa sover jeg saa fantastisk daarligt og vaagner af ingenting.. Men saa kan jeg naa at sige farvel og go' dag til min soen og mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Mumto3

fordi min søn HADER at komme forsent i skole (læs: kommer  mindre en 45 min før skolen starter) og når man er alene med 3 små børn på 2år, 4år og 6 år, så tager det sin tid at blive færdig og klar til at gå ud af døren alle sammen.

Anmeld

24. november 2010

Rosa

Har netop overleveret en overlykkelig og frisk Bassimut til sin knapt så friske far og nu venter 2 timers søvn forude inden det er min tur igen

Anmeld

24. november 2010

CA

Min mand står op kl. 6 og jeg plejer at stå op sammen med ham, og ja kald mig bare en kooone, men han skal jo lige have kaffe med i bilen Jeg skal alligevel op og tisse og min krop orker ikke at ligge ned mere på det tidspunkt. Mine øjne kunne nu godt sove lidt mere

Så jeg udnytter formiddagen, sover til middag sammen med børn og pensionister og skal i dag møde 17.45. 

Hvad med dig selv?

Anmeld

24. november 2010

mortilflere

Jeg kom først at sove halv 6 , Alberte har bræk syge og da det jo går i musklerne kan hun slet ikke holde knolden eller kroppen selv 

Bonden syntes det var hyggeligt at jeg var oppe da han kom hjem kl 02 , efter en arbejds dag på 20 timer LOL

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

vi står op 06:00 så hænger hele logistikken sammen... og det er rart at få noget ud af dagen

Anmeld

24. november 2010

MarleneH

Min søn har fødselsdag idag, så vi har været tidlig oppe og hygge med gaver og morgenmad

Anmeld

24. november 2010

mortilflere

MarleneH skriver:

Min søn har fødselsdag idag, så vi har været tidlig oppe og hygge med gaver og morgenmad

-lig tillykke med ham

Anmeld

24. november 2010

MarleneH

mortilflere skriver:

-lig tillykke med ham

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.