Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænkte på om der er andre der har hørt reklamen for borger.dk i fjernsynet eller hørt den i radioen?
http://www.youtube.com/watch?v=KLChRrXGvTw&list=QL&playnext=2
Youtubevideoen
Blev lidt chokeret da jeg hørte den i tv mens jeg var nedenunder...
100 gange nemmere at dø??? tror lige der er nogen der klokket i redigeringsrummet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja min datter fangede den også lige... hmm synes heller ikke det lyder ret godt
Jeg opfangede den også med det samme. Tror absolut ikke det var meningen, den skulle opfattes sådan, men det kunne jeg altså ikke undgå!
Jeg syntes egentlig den var for sjov.
jeg fangede den i går efter have set den nogle gange. troede faktisk jeg hørte forkert indtil nu, hehe. det er vist en upsér
Sådan har jeg slet ikke opfattet det, troede da bare de henviste til alt det de lige har remset op! At det er nemmere at få ordnet alle papirsagerne i ens hverdag....
Den har jeg set mange gange og har slet ikke opdaget det Tror det er en fejl i redigeringen, men den udgave du har fundet er vist også en forkortet udgave
Det er en forkortet udgave... Men de har klippet den på samme måde i den lange... Min kæreste kommenterede det også første gang vi så den... Trækker på smilebåndet hver gang... Synes det er temmelig uheldigt!
Ja første gang vi hørte den kiggede min mand og jeg også bare på hinanden...
arrrrh det er vist en ommer
Min kæreste kommenterede det da vi så den en dag, men jeg har slet ikke opfattet det sådån. Altså jeg forstår det som, at det papirarbejde der også er ved en død, ligesom ved fødsel, flytning, bryllup osv., bliver nemmere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128