Borger.dk reklame

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Tænkte på om der er andre der har hørt reklamen for borger.dk i fjernsynet eller hørt den i radioen?

http://www.youtube.com/watch?v=KLChRrXGvTw&list=QL&playnext=2

Youtubevideoen

Blev lidt chokeret da jeg hørte den i tv mens jeg var nedenunder...

100 gange nemmere at dø??? tror lige der er nogen der klokket i redigeringsrummet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

mariamiss6

Ja er du vild det er virkelig et uheldigt ordspil de der har valgt sig... Lyder fuldstændig malplaceret altså...

Men altså, ja, jeg tror faktisk de mener det bogstaveligt :S

Anmeld

24. november 2010

Lone Jakobsen

ja min datter fangede den også lige... hmm synes heller ikke det lyder ret godt

Anmeld

24. november 2010

Manakauapo

Jeg opfangede den også med det samme. Tror absolut ikke det var meningen, den skulle opfattes sådan, men det kunne jeg altså ikke undgå!

Jeg syntes egentlig den var for sjov.

Anmeld

24. november 2010

kres87

jeg fangede den i går efter have set den nogle gange. troede faktisk jeg hørte forkert indtil nu,  hehe. det er vist en upsér

Anmeld

24. november 2010

klmf

Sådan har jeg slet ikke opfattet det, troede da bare de henviste til alt det de lige har remset op! At det er nemmere at få ordnet alle papirsagerne i ens hverdag....

Anmeld

24. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

Den har jeg set mange gange og har slet ikke opdaget det Tror det er en fejl i redigeringen, men den udgave du har fundet er vist også en forkortet udgave

Anmeld

24. november 2010

Sakris

Det er en forkortet udgave... Men de har klippet den på samme måde i den lange... Min kæreste kommenterede det også første gang vi så den... Trækker på smilebåndet hver gang... Synes det er temmelig uheldigt!

Anmeld

24. november 2010

TbCp

Ja første gang vi hørte den kiggede min mand og jeg også bare på hinanden...

arrrrh det er vist en ommer

Anmeld

24. november 2010

AnneBJ

Min kæreste kommenterede det da vi så den en dag, men jeg har slet ikke opfattet det sådån. Altså jeg forstår det som, at det papirarbejde der også er ved en død, ligesom ved fødsel, flytning, bryllup osv., bliver nemmere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.