Har skiftet profilnavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Pena

Hej alle

Ved ikke om det har nogen interesse for nogen herinde, men jeg har skiftet profilnavn fra søddepødde til Pena. Dette skyldes ikke at jeg ikke vil kunne genkendes herinde, men simpelthen bare fordi det andet var mit kælenavn hos eks'en, og det havde jeg egentlig brug for at komme af med.

Så ja bare endnu et skridt på vejen til at komme videre her 1½ år efter (Det er vist også ved at være på tide, hva?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Noneother

Pena skriver:

Hej alle

Ved ikke om det har nogen interesse for nogen herinde, men jeg har skiftet profilnavn fra søddepødde til Pena. Dette skyldes ikke at jeg ikke vil kunne genkendes herinde, men simpelthen bare fordi det andet var mit kælenavn hos eks'en, og det havde jeg egentlig brug for at komme af med.

Så ja bare endnu et skridt på vejen til at komme videre her 1½ år efter (Det er vist også ved at være på tide, hva?)

Ja. Det må siges at være på tide.

Anmeld

24. november 2010

CamillaValby

Pena skriver:

Hej alle

God information og vedr det andet så er det et stort skridt når man har svært ved at give slip. Giv dig selv et kæmpe kram

Anmeld

24. november 2010

mariamiss6

Det lyder godt, trods alt

Og 1½ - tja, du var vel bare ikke klar til helt at slippe, før nu

Jeg savnede lige ungernes far, en tand for meget, her i weekenden, og det er også over et år siden JEG bad ham flytte, og jeg vil STADIG ikke have ham tilbage, alligevel, så var det dejligt at han stadig vil have mig.....

Så bare rolig, elsker man højt, falder man dybt, og det tager jo tid at klatre op igen

Anmeld

24. november 2010

klmf

Goddbye Søddepødde, hello Pena

Anmeld

24. november 2010

Nemesis

Dejligt du tog det skridt :-) Velkommet til dit nye navn.

:-) Sisse

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Rigtig flot at du nu har taget det skridt.... Det kan kræve mod!

Tillykke med dit nye navn

Kram

Anmeld

24. november 2010

Leonora

GOOD FOR YOU.....de mænd er sku heller ik værd at sørge for længe over....

Velkommen til dit nye profil navn

Anmeld

24. november 2010

Pena

Tak for de fine hilsner.

Ja nogle gange er det de små ting som er tegn på man så småt er ved at lægge tingene bag sig.

Mit nye navn er min søsters kælenavn til mig fra hun var helt lille, så det burde ikke kunne give nogle dårlige minder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.