Av av i brysterne... VÆK??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2010

anjamichell@gmail.com

Altså hvordan kan det lade sig gøre at man den ene dag har SÅ ømme bryster og når man står op næste morgen gør de stort set ikk ondt mere?? Jeg er i 7 uge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

dorthemus

Jeg husker også, at mine bryster var vanvittigt ømme og kløede i starten, og så holdt det op...og kom igen senere.

Det betyder ikke, at der nødvendigvis er noget i vejen, men kroppen gennemgår jo kæmpe forandringer graviditeten igennem

Og fordi du er gravid så mærker du dig selv og din krop mere intenst.

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

Anjamichell skriver:

Altså hvordan kan det lade sig gøre at man den ene dag har SÅ ømme bryster og når man står op næste morgen gør de stort set ikk ondt mere?? Jeg er i 7 uge...

Man skal ikke bekymre sig sådan i hvert fald Nogle har mange symptomer, andre lidt og nogen slet ingen...Men uanset hvad så kommer og går de....

MIne bryster kunne godt være ømme i to dage og så ku jeg ikk mærke noget ligepludselig og så blev jeg bange og tænkte åååhhh nej nu er baby væk...(plat i know) Men ak ja smerterne kom igen få dage efter, så det er bare med at nyde det når de er væk hhihi

Håber du ku bruge mit rodede svar til noget...

Anmeld

24. november 2010

Valle81

Anjamichell skriver:

He he, ja det er sku noget underligt noget og i morgen kan de gøre hammer nas igen.

Jeg har også nu i mange uger( eri uge 20) haft pissr nulle nallelr i patterne, men det forsvandt også bare, men det kommer igen - i know:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.