Lidt her fra:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

anna-jonas skriver:

Hey............vidste slet ikke at du var gravid................TILLYKKE!! Og i ved at det bliver en lille pige mere?? Er du flyttet sammen med David (er det ikke det MS' far hedder).

Mette

Ja det er jeg..

Ja vi nåede og flytte sammen, men han flyttede så igen. Han gik fra mig igen da jeg var 4 mdr. henne. Men det er en længere historie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

anna-jonas

DatterMalou skriver:

Ja det er jeg..

Ja vi nåede og flytte sammen, men han flyttede så igen. Han gik fra mig igen da jeg var 4 mdr. henne. Men det er en længere historie..

What..............Jamen altså, skal han så også gå glip af sin anden datters start i livet?? Han har da vist nogle problemer, den mand. Er du okay??

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

anna-jonas skriver:

What..............Jamen altså, skal han så også gå glip af sin anden datters start i livet?? Han har da vist nogle problemer, den mand. Er du okay??

Jeg ved ikke hvordan det kommer til og være endnu. Men det må ham jo om, det er ikke mig der går glip af noget.. Tja det kan man jo sige, det sagde du og ikke jeg.. Det er efterhånden noget tid siden, men jeg er da okay. Synes bare ikke noget pænt om ham..

Anmeld

25. november 2010

anna-jonas

DatterMalou skriver:

Jeg ved ikke hvordan det kommer til og være endnu. Men det må ham jo om, det er ikke mig der går glip af noget.. Tja det kan man jo sige, det sagde du og ikke jeg.. Det er efterhånden noget tid siden, men jeg er da okay. Synes bare ikke noget pænt om ham..

Skal "the pyssygang" fra NS lige tage ud, og sparke ham hårdt over skinnebenet??

Det gør mig ondt for dig, og for dine to skønne piger................men er sikker på at du nok skal klare det hele til UG+.

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Skal "the pyssygang" fra NS lige tage ud, og sparke ham hårdt over skinnebenet??

Det gør mig ondt for dig, og for dine to skønne piger................men er sikker på at du nok skal klare det hele til UG+.

Tja det kan i da godt, men jeg tvivler på at han lærer af det.. 

Det gør så ondt at han har gjort det igen.. Han prøvede ikke engang.. Men whatever det er ikke mig der mister noget.. Jeg klarer bare mig selv, så er den ikke længere.

Men tak for at du skrev, Mette. Det var sødt af dig..

Anmeld

30. november 2010

Pinkrose

ser ud som om at i har det godt

dejligt at se lille pigens smil, savner jeg

Anmeld

30. november 2010

Mor til Frederic og Freya

DatterMalou skriver:

Jeg ville lige vise et par billeder fra os. Vi har det rigtig godt.

Malou Selma`s sprog farer derud af. Hun kan nu svare på sætninger, hvilket hun har haft svært ved, så det har DP og jeg øvet. Hun står på et ben, hopper, griner, fjoller, danser Og synger..

Den lille i maven vokser vist som den skal, jeg skal til skanning d. 29/11, da jeg jo fødte for tidligt sidst holder de denne gang øje med det. Dejligt.. MS er blevet vild med navnet Tilde, og siger søster Tilde.. Måske det bliver et kalde navn, men på dåbsatesten kommer der nok til og stå Mathilde..

>:< Sofie

Sikke en fin pige du har. Dejlig det går fremad med sproget og med maven...

Har selv en dreng på snart 2 år og 3 mdr.

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Mor til Frederic skriver:

Sikke en fin pige du har. Dejlig det går fremad med sproget og med maven...

Har selv en dreng på snart 2 år og 3 mdr.

Mange tak for det.

Ja han er godt nok en charmetrold uden lige. Skøn knægt.

Anmeld

30. november 2010

Fiona78

Dejlig pige og smuk mave

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Fiona78 skriver:

Dejlig pige og smuk mave

Tusind tak, det varmer altid og høre. Især i denne kolde tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.