Basson søskendevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Her

Farven er bare ikke lige mig, men den kan den røde ved siden af er noget nært det samme.

Jeg har kigget på denne, og synes den ser skøn ud, men kan man ikke vende sektionen hvor børnene sidder om sådan så de ser på mig?

Og liggemålet er 105?! Eller har jeg set forkert?

>:<Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Lone Jakobsen

jeg kan ikke finde en søskende vogn ved faktisk ikke engang hvad det er? er det ligesom en tvillinge vogn?

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

nutche skriver:

jeg kan ikke finde en søskende vogn ved faktisk ikke engang hvad det er? er det ligesom en tvillinge vogn?

Det er ligesom en tvillingevogn. Ved faktisk ikke helt hvad forskellen er, andet end navnet.

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

DatterMalou skriver:

Det er ligesom en tvillingevogn. Ved faktisk ikke helt hvad forskellen er, andet end navnet.

nå okay jeg købte nemlig en tvillinge klapvogn til mine drenge da de var små. der er 1½ års forskel på dem. men jeg synes ikke at jeg fik den brugt ret meget.

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

nutche skriver:

nå okay jeg købte nemlig en tvillinge klapvogn til mine drenge da de var små. der er 1½ års forskel på dem. men jeg synes ikke at jeg fik den brugt ret meget.

Det er kun fordi jeg er selv og ikke har bil. Min mor bor i næstved, så jeg tager tit ned til hende. Får at jeg stadig har mulighed for dette vil jeg gerne have sådan en vogn med mulighed for at de begge kan sove.. Men store datter kan jo også godt lide og sidde i vognen.  Selvom hun næsten vil være 3 år..

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

DatterMalou skriver:

Det er kun fordi jeg er selv og ikke har bil. Min mor bor i næstved, så jeg tager tit ned til hende. Får at jeg stadig har mulighed for dette vil jeg gerne have sådan en vogn med mulighed for at de begge kan sove.. Men store datter kan jo også godt lide og sidde i vognen.  Selvom hun næsten vil være 3 år..

sover din datter stadig i barnevognen? for ellers tænker jeg om ikke et søskende sæde på barnevognen var nemmere for dig?

så ku mormor vel få en lille madras ned som din datter ku sove på.

men igen... køber du en lækker søskende vogn, så er det sikkert heller ikke noget problem. min var bare en lidt billig model som var tung og svær at køre med. jeg boede i byen og sku ofte med bussen.

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

nutche skriver:

sover din datter stadig i barnevognen? for ellers tænker jeg om ikke et søskende sæde på barnevognen var nemmere for dig?

så ku mormor vel få en lille madras ned som din datter ku sove på.

men igen... køber du en lækker søskende vogn, så er det sikkert heller ikke noget problem. min var bare en lidt billig model som var tung og svær at køre med. jeg boede i byen og sku ofte med bussen.

Ja hun sover stadig i barnevogn. Jeg vil ikke tage den mulighed fra hende, hvis hun har lyst til og sove skal hun have lov til det. under alle omstændigheder skal jeg have en ny vogn da den anden ikke holder. Har simpethen været så utilfreds med den, heg havde haft den i 2 mdr. så skulle den til rep. I 2 MDR!! Og sådan er det ellers fortsat. Senest er den kalechen(staves?) der er ved og falde af, så nu ligger der altid en skruetrækker i vognen. Det holder ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.