Hvor i Danmark kan man købe et pænt hus 130-200 m2 til under 2 mill, arbejde og bo i byen (+50,000 indbyggere), have lederjob indenfor it og almindeligt job indenfor det offentlige?
Ih hvor er jeg træt af, at kigge på huse til 2,5-3,5 mill, som kun lige hænger sammen. Hvor ville jeg gerne kunne mærke, at vi faktisk tjener ok lønninger.. alt går til kæmpe boligudgifter og bil.. suk, vil så gerne sætte udgifter ned og have lidt overskud i vores liv.
Det lyder forkælet, jeg kan godt høre det. Men situationen er at vi arbejder ALT for meget (to mennesker + 100 timer ugentligt), og virkelig ikke har meget mere end vi skal bruge. Vi kan ikke sætte udgifter nævneværdigt ned, her hvor vi bor, så der må virkelig andre boller på suppen.
Jeg håber meget på inspiration til, hvordan/hvor man kan leve anderledes. Og det handler ikke om, at vi har kæmpe hus eller dyre biler. Helt almindelige forhold er alt, hvad vi behøver..
Så kom gerne med inspiration til, hvordan man kan indrette sit familieliv, så der er plads til lidt mere tid til ungerne
" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="
" />
Anmeld