Nyeste maleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Amso

Hold da kæft det flot..??  Er det dig selv du har malet..??

Ingen kritik - er det lys ud af hendes næse?? Det jo ikke altid folk ser det samme som kunstneren??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Ox.

Ja det er jeg selv

Nej det er hænder - det er heller ikke nemt at se på billedet hehe ..

Anmeld

5. december 2010

Ox.

Hov - og nej, det er ikke et selvportræt hehe

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

Det er super flot! Jeg beundrer dig for at kunne gøre det. Jeg har selv meget svært ved at male konkrete motiver, mine malerier går mere ud på mønstre og farvespil. Så hatten af for dig!

Anmeld

5. december 2010

Loa

Nu ved jeg ikke om du også vil have konstruktiv kritik/folks ærlige mening, men nu vover jeg pelsen nu ved jeg ikke om billedet skal forestille noget specielt (altså udover en kvinde) men syntes det er lidt ærgeligt med den gullige farve under næsen og ned ad..... Som sagt ved jeg ikke om det er med vilje, men syntes bare jeg lige ville komme med mit input alligevel syntes nemlig resten af billedet ser super godt ud

Anmeld

5. december 2010

Loa

Årh nu ser jeg hvad du har svaret en anden bruger mht det lyse under næsen...... Det er sgu lidt svært at se det var hænder, når man sidder på baby.dk fra sin mobil
Beklager

Anmeld

5. december 2010

kristinards

Rigtig flot  

Anmeld

5. december 2010

Ox.

Loa skriver:

Nu ved jeg ikke om du også vil have konstruktiv kritik/folks ærlige mening, men nu vover jeg pelsen nu ved jeg ikke om billedet skal forestille noget specielt (altså udover en kvinde) men syntes det er lidt ærgeligt med den gullige farve under næsen og ned ad..... Som sagt ved jeg ikke om det er med vilje, men syntes bare jeg lige ville komme med mit input alligevel syntes nemlig resten af billedet ser super godt ud

Alt er velkommen!  Vores hjem ville jo være kedelige hvis vi alle var ens hehe ..

Men ville prøve lidt nyt, både i mix af farver, og andet maling end normalt, så min erfaring er ikke så stor indenfor olie, ift eks. acryl som jeg har malet med de sidste mange år .. Kan jo være det bliver bedre med tiden

Anmeld

5. december 2010

wamse

Synes det er vildt godt lavet, men jeg reagerede også på de hænder, for mig ser det ud som om hun har lang næse Din stil er ellers vildt cool

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.