emmaljunga eller odder?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har stemt Odder, da jeg personligt synes det er en fantastisk flot, lækker, stilren og klassisk barnevogn modsat Emmaljunga, som jeg synes virker så "klodsede, ranglede og brede" i det. Men det er jo en smagssag hvad man hver især er til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

oo

jeg er superglad for min emmaljunga barnevogn - købt brugt

Anmeld

23. november 2010

ChatH

Anonym skriver:

hvad ville i vælge???

odder.. den er ikke stiv i det men fast så selve kasetten ikke kan blive slap og skæv som nogen emmaljunga har tendens til vi har haft begge nemlig

Anmeld

23. november 2010

SaNiNa

Vi har emmaljunga både i barnvogn og klapvogn og jeg elsker dem.

Anmeld

23. november 2010

CeViss

Jeg har stemt Odder.

Da jeg har en brugt Odder og en helt ny Emmaljunga.

Og der er det faktisk Odderen der er bedst.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

tak for svar har Odder nu og glad for den men overvejer Emmaljunga supreme af forskellige grunde kan bare ikke helt bestemme mig ;0)

Anmeld

24. november 2010

Lunae

Personligt sværger jeg til Odder! For det første synes jeg at designet er super lækkert, men jeg har også valgt den fordi den ikke begnder ar hænge, som jeg har set flere af emmaljungas vogne kommer til! Jeg har selv to oddervogne og jeg elsker dem

Anmeld

24. november 2010

Mor til Frederic og Freya

emmaljunga - uden tvivl...

- Deres letvægts stel er lettere end odder's x-streme.

- De har bedre og mere stødabsoberende ved de små's hovder i bunden.

- Man kan selv regulere lufthullerne i bunden på emmaljunga, alt efter vinter - sommer mm.

Vi har dog ikke en emmaljunga barnevogn med derimod en emmaljunga cerox 360' med en voksi i..

Anmeld

24. november 2010

LIZO

jeg ville tage en emmaljunge klapvogn. og købe en qoudrolift til..

jeg er ikke til barnevogne. de er for tunge. fylder for meget. det er besværligt i bil, tog osv.

vi har kun kun vore i 6 måneder så blev den skiftet ud til en klapvogn. og til zoey har vi kun brugt klapvogn. 

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

Jeg har valgt Odder, da jeg ELSKER ELSKER ELSKER den barnevogn vi havde til den store datter, og som nu skal gå i arv til lillebror!!  den er dejlig høj og super flot! Vores er mørkeblå udenpå, og hvid med bamser indeni .

Men vi har så en Emaljunga klapvogn, som vi er også er og har været meget glade for, selvom den bliver ved med at dreje ud til den ene side. Den har været til rep. men den bliver åbenbart ved, men altså.. har lært at leve med, at den er sådan.. Men ellers også en rigtig dejlig klapvogn, som jeg slet ikke ville ha været foruden. Det er en cerox og supergod til alt terræn og alle vejrlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.