Hindeløsning - erfaringer søges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Maise86

Jeg skal have hindeløsning nu på fredag hos min jordemoder.

Nogen der har lyst til at dele jeres erfaringer med hindeløsning? Kan man forvente at der sker noget, gør det ondt eller?

Håber i vil dele jeres erfaringer :-)

På forhånd tak

Mai

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Benjamins'mor

undskyld jeg spørger. men hvad er en hindeløsning?

Anmeld

23. november 2010

oo

jeg syntes ikke det gjorde ondt, det strammede og sådan og var måske lidt ubehageligt. og mine veer startede en halv time efter

Anmeld

23. november 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg fik lavet hindeløsning kl. 10.30, havde menssmerter med det samme, kraftige plukveer 10.40 som hurtigt gik over i rigtige veer. Jeg fødte 14 timer og 10 min efter hindeløsningen, så for mig blev det en succes.

Jeg fik at vide, at der kunne komme 3 udfald af en hindeløsning: 1. veer og fødsel, 2. smertefulde plukveer, der gik i sig selv og ikke startede fødslen, eller 3. ingenting.

For mig gjorde det rigtig ondt at få lavet, men var også kun lige knap åben nok, til at det kunne lade sig gøre, så hun måtte være rimelig hård for at få skabt plads til det, hun nu skulle.

Anmeld

23. november 2010

Rockertand

Maise86 skriver:

Jeg skal have hindeløsning nu på fredag hos min jordemoder.

Nogen der har lyst til at dele jeres erfaringer med hindeløsning? Kan man forvente at der sker noget, gør det ondt eller?

Håber i vil dele jeres erfaringer :-)

På forhånd tak

Mai

Jeg fik forklaret, at man skal være godt moden til at få hindeløsning - ellers er der rigtig mange, der oplever at gå i mange dage med (flere?) smerter, som de ikke kan bruge til noget.

Jeg var selv med 1 cm livmoderhals og 1 cm åben og fravalgte hindeløsning (jordemoderen var enig), men fødte så samme nat alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.