se lige:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Ranarupta

Sarah dog... Fantastiske billeder! 

Har du selv taget dem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

sarahb

Milka skriver:

hold da op nogle billeder – de rummer så meget!! fantastisk smukke hvem har taget dem?

hvorfor er du ikke igang med at føde, unge dame?

tusinde tak. Ja jeg elsker dem, de er så smukke - der er så mange gode af Isaac så det var svært at vælge.
Vi var til Omers nevøs fødsesldag, så en af Omers venner var over og tage billeder, og han tog heldigvis super mange af isaac. Så det var perfekt, så vi har til julegaven. Dem ham fik taget i DP var nemlig ikke så gode.

JA hvorfor er jeg ikke igang med at føde, han må have det for godt. Skal ringe derop i dag og få en tid til samtale og undersøgelse 41+3 og er 40+6 i dag.. IHHHH!!!

Anmeld

24. november 2010

sarahb

Ranarupta skriver:

Sarah dog... Fantastiske billeder! 

Har du selv taget dem? 

nej har desvære ikke et så godt kamera
Det er Omers bedste ven, der lige fik taget et par pletskud.

Anmeld

24. november 2010

sarahb

bondepigen skriver:

Nååårh, hvor er det nogle fantastisk gode billeder!!!

Jeg smelter jo... Den kære dreng, altså.

tak søde
Ja er også helt selv forelsket i billederne, det er bare noget helt ander når det er et så godt kamera..
Det må jeg sparre op til..

Anmeld

24. november 2010

sarahb

tak tøser, jeg var også selv ved at smelte, og det er kun 1 ud af så mange fantastiske... Det er så fedt...

Han skal dæmle også komme og tage billeder, når den lille er født.

Anmeld

24. november 2010

Ranarupta

sarahb skriver:

nej har desvære ikke et så godt kamera
Det er Omers bedste ven, der lige fik taget et par pletskud.

Hvor er det bare fedt, at han så har fået sådan nogle gode shots! (som vi jo siger i modelverdenen - haha)

Vi har et stort digitalt spejlrefleks, som kan tage virkelig gode billeder. Der er én ulempe ved det, og det er dets størrelse. Det er virkelig uhandy at tage med på ture i hverdagen - der ville et lille kompakt digitalt være et godt ekstra-kamera

Anmeld

24. november 2010

sarahb

Ranarupta skriver:

Hvor er det bare fedt, at han så har fået sådan nogle gode shots! (som vi jo siger i modelverdenen - haha)

Vi har et stort digitalt spejlrefleks, som kan tage virkelig gode billeder. Der er én ulempe ved det, og det er dets størrelse. Det er virkelig uhandy at tage med på ture i hverdagen - der ville et lille kompakt digitalt være et godt ekstra-kamera

det er lige sådan et jeg vil have, sådan et stort apparat... det er bare såååå gode billeder..

Anmeld

24. november 2010

Bondepigen

Ranarupta skriver:

Ja, sådan et har vi osse, og det er fantastisk. Men det er stort, så vi har det kun med, når Ove osse er der...og så har jeg et alm. lille et i tasken altid...

Anmeld

24. november 2010

Bondepigen

sarahb skriver:

tak søde
Ja er også helt selv forelsket i billederne, det er bare noget helt ander når det er et så godt kamera..
Det må jeg sparre op til..

Ja, gør det, det vil I blive glade for. Vi har et rigtig godt spejlrefleks kamera, det giver lige det ekstra.

Tror vi gav omk. 4000 i sin tid for vores, og så har vi siden købt lidt ekstra til det, så det bliver endnu bedre.

Anmeld

24. november 2010

sarahb

bondepigen skriver:

Ja, gør det, det vil I blive glade for. Vi har et rigtig godt spejlrefleks kamera, det giver lige det ekstra.

Tror vi gav omk. 4000 i sin tid for vores, og så har vi siden købt lidt ekstra til det, så det bliver endnu bedre.

det var da billigt, omers ven har givet 30.000 for hans... Det er måske også lige vildt nok, men wow nogle billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.