hjemmelavede uroer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2010

LenaJohansen

Jeg har tænkt mig at begynde på en ny hobby.. UROER ! ( dem man skære ud i karton)

Men men men.. Det er så mange år siden jeg har prøvet det.. Og prøvede kun med en enkelt farve, den klassiske sort... 

Så her er spørgsmålet, hvordan gør i når der skal flere farver ? Hvordan sætter i det sammen ? 

Sæt evt billeder ind af nogen i har lavet.. Kunne rigtig godt tænke mig nogen ideer og fif.. 

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

LenaJohansen

slet ingen ?

Anmeld

23. november 2010

LRJ

Min mor lavede først en sort baggrund som den du laver, og limer hun de forskellige farver på den gang hun lavede det  

Men prøv af spørg i hobbyforretning ?  

Anmeld

23. november 2010

mamalicious

LenaJohansen skriver:

Jeg har tænkt mig at begynde på en ny hobby.. UROER ! ( dem man skære ud i karton)

Men men men.. Det er så mange år siden jeg har prøvet det.. Og prøvede kun med en enkelt farve, den klassiske sort... 

Så her er spørgsmålet, hvordan gør i når der skal flere farver ? Hvordan sætter i det sammen ? 

Sæt evt billeder ind af nogen i har lavet.. Kunne rigtig godt tænke mig nogen ideer og fif.. 

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

På forhånd tak...

Hmmm mener du de uroer der hedder mobiler ??

Ellers ved jeg, at ALEXIS har lavet en super SKØN uro af forskelligt farvet papir, som hun har foldet som små fugle !!

Anmeld

23. november 2010

Maise

prøv at kigge i panduro hobbys katalog efter inspiration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.