Hej piger.
Nu har jeg brug for jeres input. Sagen er den, at min Sofus går i dagpleje ca. 6 km. fra hvor vi bor. Selve turen er lidt træls, da det er den modsatte vej af hvor min mand og jeg skal hen om morgenen.
Han været hos hende i ca. 5 måneder. Hun er et dejligt menneske, enormt sød, venlig og imødekommende. På den anden side har der været nogle ting, som bare ikke har været i orden. I bund og grund er vi rigtig glade for hende, men hun har nok ikke vores fulde tillid.
Vi er nu blevet tilbudt en ny plads i byen hvor vi bor. Det ville jo være smadder lækkert lige at kunne gå de 150 m. og aflevere/hente. To piger fra min mødregruppe har deres sønner på præcis samme alder som Sofus hos hende og de er smadder glade for hende. 100% tilfredse.
Jeg er en yderst loyal person, og selvom jeg nok hælder til at skifte dp. så har jeg det bare så dårligt med det overfor den gamle dp.
Min mand og jeg er ret sikre på at Sofus meget hurtigt vil falde til hos den nye dp, hvad tror i?
P.s Sofus er meget glad for at gå i dp også når han har været i gæstedp som dog altid har været hos den samme. Sofus er ca. i dp. fra 8.30-14.30.
Uha, synes det er svært!
Mvh. Line.
Anmeld