Årets første sne leg ;) (kom med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Diana...

Jaa så kom der sne og masse af det og Lucas har nydt det i STOR stil og har knald røde kinder nu  

Manden lavet en sne rutsjebane til Lucas da han kom hjem fra arbejde og det var bare et hit. Vi har fået så meget sne at vi ikke kunne lukke døren da vi åbnet den fordi det væltet ind SKØNT. 

Dog hader jeg at køre i dette vejr, men det er så hyggeligt at se på og lege i. 

Har i andre haft en godt første sne dag? 

I får selvfølgelig lige nogen billeder med på vejen :) og kom gerne med jeres sne billeder. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Mettemus

Ih sikke nogle dejlige billeder, Diana! Man blir jo helt forelsket i den lille mand

Anmeld

23. november 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Ih sikke nogle dejlige billeder, Diana! Man blir jo helt forelsket i den lille mand

Tak  Jeg er også selv ret så forelsket i ham 

Har i fået meget sne? 

Anmeld

23. november 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Tak  Jeg er også selv ret så forelsket i ham 

Har i fået meget sne? 

Det kan jeg da virkelig godt forstå, han er da ikke til at stå for med sut i munden og røde kinder

Ja vi har vist fået en del, men det er svært at bedømme herinde i midtbyen hvor det nærmest er sjap inden det har ramt jorden. Ærgerligt...

Anmeld

23. november 2010

CiSo

hvor ser det ud til han hygger sig... hvilket er forståeligt, husker selv glæden i maven over sne, da jeg var barn! 

Anmeld

23. november 2010

Diana...

sophieamalia skriver:

hvor ser det ud til han hygger sig... hvilket er forståeligt, husker selv glæden i maven over sne, da jeg var barn! 

Sjov nok kunne jeg ikke lide sne da jeg var barn, jeg låste mig altid inde på toiletterne når det var frikvarter ellers pjækket jeg, jeg kunne bare ikke lide det. Men efter jeg har fået barn synes jeg bare det er det sjoveste. 

Anmeld

23. november 2010

CiSo

Diana... skriver:

Sjov nok kunne jeg ikke lide sne da jeg var barn, jeg låste mig altid inde på toiletterne når det var frikvarter ellers pjækket jeg, jeg kunne bare ikke lide det. Men efter jeg har fået barn synes jeg bare det er det sjoveste. 

ja, i skolen syntes jeg heller ikke det var sjovt.. Husker tydeligt alle de vaskere der ventede ligeså snart sneen meldte sig. Men når jeg var hjemme elskede jeg den.

Anmeld

24. november 2010

Diana...

Ej er der slet ikke nogen der har været ude og lege i sne igår? 

Anmeld

24. november 2010

Manakauapo

Godt nok ikke al verden vi har fået, men lidt har vi da

Anmeld

24. november 2010

LRJ

Her er julie men hun er ikk stor nok til at selv at lege, så hendes Onkel på 6 træk hende rundt i kælk i HELE haven og Julie Skreg af grin hele vejen igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.