QTV i aften tema; Unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. november 2010

sne190810

Hej

Jeg syntes tit der er meget debat omkring unge mødre herinde, og senest nogle som ikke kan forstå, hvorfor der er mange der har så negative meninger omkring det/dem, og omkring bl.a. det at 'børn for børn' osv.

Og så tænkte jeg bare at få måske at få det forklaret, set nogle eksempler på hvor galt, men dog ogs hvor godt det kan gå¨, ville jeg da råde folk at se programmet på Kanal4 i aften kl. 22.00 ..

Hvis man vel og mærke kan holde sig vågne ..

Knus Sne og Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

A.

glæder mig til at se den så..elsker q tv

Anmeld

23. november 2010

motterhea

Er det, det afsnit Shibby er med i?

Anmeld

23. november 2010

sne190810

motterhea skriver:

Er det, det afsnit Shibby er med i?

Nej, det er afsnit der, så vidt jeg ved, ikke er blevet vist før. Det Shibby er med i er vidst ikke noget med unge mødre, men noget med at man er mor uden at have sit barn hos sig .. Noget i den dur i hvert fald!

Anmeld

23. november 2010

motterhea

sne190810 skriver:

Nej, det er afsnit der, så vidt jeg ved, ikke er blevet vist før. Det Shibby er med i er vidst ikke noget med unge mødre, men noget med at man er mor uden at have sit barn hos sig .. Noget i den dur i hvert fald!

okay tak  det må jeg hellere se så!

Anmeld

23. november 2010

Pena

sne190810 skriver:

Jeg synes bare de Qtv afsnit der vises for tiden tirsdag aftener er genudsendelser.

Anmeld

23. november 2010

sne190810

Søddepødde skriver:

Jeg synes bare de Qtv afsnit der vises for tiden tirsdag aftener er genudsendelser.

Altså du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener nu bare de siger det er nye afsnit ..

Meeen kan godt min ammehjerne kun hører og ser den den vil høre og se ..

Dét er set før .. Men jeg har i hvert fald ikke set det før, og skiltede med det herinde fordi der var nogle af de meget unge kommende mødre herinde, som forståeligt nok følte sig lidt stødt over folks negativitet omkring børn der for børn. Og så ville jeg bare ha' dem til at se det program i aften, fordi der kommer vidst nogle eksempler på hvordan det nogen gange desværre går .. Hvilket måske kunne forstå hvorfor nogen har nogle andre meninger.

Anmeld

23. november 2010

Pena

sne190810 skriver:

Altså du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener nu bare de siger det er nye afsnit ..

Meeen kan godt min ammehjerne kun hører og ser den den vil høre og se ..

Dét er set før .. Men jeg har i hvert fald ikke set det før, og skiltede med det herinde fordi der var nogle af de meget unge kommende mødre herinde, som forståeligt nok følte sig lidt stødt over folks negativitet omkring børn der for børn. Og så ville jeg bare ha' dem til at se det program i aften, fordi der kommer vidst nogle eksempler på hvordan det nogen gange desværre går .. Hvilket måske kunne forstå hvorfor nogen har nogle andre meninger.

Jeg er heller ikke 100 % sikker, har bare skruet væk de sidste 2-3 gange da jeg har set det før. Men vil da helt klart se det alligevel i aften, for tror ikke jeg har set det før, uanset om det er genudsendelse eller ej.

Anmeld

23. november 2010

pussepige

Hva hedder afsnittet??

Anmeld

23. november 2010

oerbaek

pussepige skriver:

Hva hedder afsnittet??

for ung til at være mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.