Min dreng vil ikke spise..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. november 2010

hc=k

Nu ved jeg snart ikke hvad jeg skal stille op mere..

Jeg har Kristopher på snart 20 måneder som igen ikke vil spise..
Han har aldrig været den store spiser, men det bliver sværre og sværre at få ham til at spise noget synes jeg.
Lige meget hvad jeg servere for ham så siger han nej tak eller også spiser han 1 bid og siger tak for mad.

Når han vågner vil han gerne have morgenmad, men ikke mere end et par mundfulde så vil han ikke have mere og så går der laaaang tid før han vil have noget igen...

Hvad skal jeg stille op med ham??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg følger lige med her,har samme problem med Alexander på 19 mdr.Han spiser fint i dp men intet herhjemme.Er bange for han dør af sult i den lange juleferie;-)

Anmeld

23. november 2010

Mathilde

Det er det samme herhjemme og det er ret hårdt... Jeg tilbyder Celina mad som jeg plejer: morgen, formiddag, middag, tidlig eftermiddag, sen eftermiddag, aften og inden sengetid.

Jeg lader hende spise det hun vil og når hun siger nej til mere mad, accepterer jeg det og lader være med at presse hende. Nu hvor hun er så småtspisende er jeg ret upædagogisk med hvad der er sundt og usundt - bare hun spiser. Så hun får det hun har lyst til, hvilket er grønt og saltstænger...

Jeg har ikke noget vidunderråd ud over tålmodighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.