Sovemusik -søn der ikke kan falde til ro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.581 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2008

Anne

Hej piger
Jeg har en søn Rasmus på fem år, der lige er begyndt i 0.b. Han er normalt en glad og livlig dreng med krudt i måsen. Men efter han er begyndt i skole går der rigtig mange tanker igennem hans lille hoved. Tanker som jeg synes han er alt for lille til. Det er specielt slemt, når han skal sove. Så ligger han og græder og kan ikke falde til ro. Det er en endeløs kamp hver aften, som tager ret hårdt på os begge. Jeg ville forsøge med noget klassisk meditationsmusik, men det synes han er alt for særgeligt. Derfor tænkte jeg på, om der er nogle af jer derude i det ganske land, der kender til noget rigtig godt sove/meditationsmusik til børn, der IKKE er sørgeligt.
Trætte hilsner
Anne:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

moniquesmor

det jeg var lille kunne man få de der historie born og de var gode af flade i søvne til..

ellers noget hver noget med din søn..

Anmeld

22. august 2008

A.

Anne skriver:

Hej piger
Jeg har en søn Rasmus på fem år, der lige er begyndt i 0.b. Han er normalt en glad og livlig dreng med krudt i måsen. Men efter han er begyndt i skole går der rigtig mange tanker igennem hans lille hoved. Tanker som jeg synes han er alt for lille til. Det er specielt slemt, når han skal sove. Så ligger han og græder og kan ikke falde til ro. Det er en endeløs kamp hver aften, som tager ret hårdt på os begge. Jeg ville forsøge med noget klassisk meditationsmusik, men det synes han er alt for særgeligt. Derfor tænkte jeg på, om der er nogle af jer derude i det ganske land, der kender til noget rigtig godt sove/meditationsmusik til børn, der IKKE er sørgeligt.
Trætte hilsner
Anne:$

jeg kan anbefale cd fra www.gladbaby.dk

Anmeld

22. august 2008

MorCamilla

Hejsa Anne..

Velkommen til baby.dk forresten..:) Dejligt med nye ansigte.. håber du bliver glad for at være her..:)

Jeg kan anbefale "børnene synger" cd`en, vi brugte den til Mikkel, da han havde en periode hvor han ikke kunne falde i søvn om aftenen.. De første 2 sange sad jeg og sang med ham og de sidste hørte han selv.. Det hjalp os meget...

Held og lykke med det... Håber at I finder en løsning..

Knus fra Camilla.

Anmeld

22. august 2008

Janep

hejZa :)

her er en sang der virker hver gang på min datter :)

sys godt nok den er lidt trist men det er da forsøgt vær :)

http://www.youtube.com/watch?v=2MxZPVRClVk&feature =related

Anmeld

22. august 2008

Anja

Vores dreng på 4år hører ofte cden "Evigglad", når han har vanskeligt ved at falde i søvn. Det er en hyggelig og glad cd med en masse kendte børnesange ....

Anmeld

22. august 2008

EliasNoah

Hejsa,

Netop nu har vi også problemer med vores søn og vi bruger præcis som du skriver en meditations CD. Den er virkelig god. Den købte jeg hos Asger Lorentzen i forbindelse med jeg var på kursus som hjerte healer. Den kan jeg virkelig anbefale.

Den hedder. Faizé Chants : Jesus, Remember Me.

Kh Camilla:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.