Opdatering herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Mullefisen2011

Ja efter min tur på klinikken i fredags med sygeplejersken og PCO ville jeg lige komme med en opdatering..
Vi var oppe på klinikken i morges og skulle scannes og have en GU.. Det var heldigvis vores egen læge som hun havde lovet og en sød sygeplejerske der skulle hjælpe til under GU undersøgelsen..
Så jeg fik lavet den der GU, og samtidig ville hun lave en test for Klamydia og sådan en livmoderhals prøve noget nu vi var igang.. Vil sige at det gjorde godt nok ondt men måtte jo bide smerten i mig Og så blødte min slimhinde en del så det var svært at lave prøverne..  Bagefter gik sygeplejersken og jeg blev scannet for at se om mine æg var vokset og jeg havde et rigtig fint æg i venstre side der voksede godt som det skulle og alt var fint.. Så hun mener at jeg kan blive insimineret lørdag hvis ikke før  jaaaah .. og skal så ind torsdag morgen for at se hvor stort det er blevet
Der udover snakkede vi om det med PCO og at vi blev lidt kede og bekymret i fredags, men hun sagde at det mistænkte hun slet ikke at jeg kunne have for når min mens aldrig havde været ustabil og det emd mine æggeblærer var normalt da der var under det antal er skal være for at de mistænker PCO.. så det skulle vi bare glemme.. Så det mistænker hun slet ikke og vil ikke gøre mere ved... så nu kan jeg glæde mig til torsdag og lørdag.. Det var lige en god opdatering herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Mullefisen2011

Og jeg tog mig selv i at sidde og tude helt vildt i bilen på vej til A.kassen her i formiddag.. og min mand han er simpelthen bare den dejligste mand.. Under scanningen fulgte han livligt med på skærmen.. Han lignede et lille barn der havde fået den bedste julegave juleaften og han havde virkelig julelys i øjnene.. over en scanning af mine æggestokke.. HAHA.. Men han er bare så dejlig og glæder sig vildt lige nu  Så håber jeg kan glæde ham i første forsøg

Anmeld

23. november 2010

Miia90

Weeeeeee, glæder mig helt vildt til og hører mere til jer

alt hva jeg kan. totalt dejligt indlæg fra dig søde

Mia

Anmeld

23. november 2010

Lisbeth1985

Ihh, hvor er det gode nyheder Tillykke med det

Anmeld

23. november 2010

-Milla-

Det var godt at høre. for at det ser fint ud både lørdag og torsdag.

Anmeld

23. november 2010

Mullefisen2011

Åhhhr hvor er I søde.. Glæder mig helt vildt  Men er bange for at blive skuffet.. så nu må vi se

Anmeld

23. november 2010

Bavianis

Mullepigen86 skriver:

Ja efter min tur på klinikken i fredags med sygeplejersken og PCO ville jeg lige komme med en opdatering..
Vi var oppe på klinikken i morges og skulle scannes og have en GU.. Det var heldigvis vores egen læge som hun havde lovet og en sød sygeplejerske der skulle hjælpe til under GU undersøgelsen..
Så jeg fik lavet den der GU, og samtidig ville hun lave en test for Klamydia og sådan en livmoderhals prøve noget nu vi var igang.. Vil sige at det gjorde godt nok ondt men måtte jo bide smerten i mig Og så blødte min slimhinde en del så det var svært at lave prøverne..  Bagefter gik sygeplejersken og jeg blev scannet for at se om mine æg var vokset og jeg havde et rigtig fint æg i venstre side der voksede godt som det skulle og alt var fint.. Så hun mener at jeg kan blive insimineret lørdag hvis ikke før  jaaaah .. og skal så ind torsdag morgen for at se hvor stort det er blevet
Der udover snakkede vi om det med PCO og at vi blev lidt kede og bekymret i fredags, men hun sagde at det mistænkte hun slet ikke at jeg kunne have for når min mens aldrig havde været ustabil og det emd mine æggeblærer var normalt da der var under det antal er skal være for at de mistænker PCO.. så det skulle vi bare glemme.. Så det mistænker hun slet ikke og vil ikke gøre mere ved... så nu kan jeg glæde mig til torsdag og lørdag.. Det var lige en god opdatering herfra

Hvor SKØNT - det hele! Stort tillykke - og  herfra

Anmeld

24. november 2010

Mullefisen2011

Bavianis skriver:

Hvor SKØNT - det hele! Stort tillykke - og  herfra

Tak er så spændt på i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.