Giver I tilladelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Laulund87

Maria er jo lige startet i vuggestue og så fik vi en seddel med hjem, hvor vi skulle skrive under på, om de må tage billeder af hende og lægge på nettet osv. Altså bruge dem ubegrænset..

Giver I tilladelse til det? Både skole, dp osv..

Vi har givet tilladelse til det, men de kan vel blive misbrugt lige så vel som herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

JonTri

Vi har også givet tilladelse, men det er sjældent der ryger noget på nettet af lige vores - det er faktisk ikke sket og han skal snart i bh. Hvor øv er det lige at din lille skal flyttes væk, hver gang der skal tages billeder. I vores dp bruger de dem til afgangsbøger og hænger dem op i rammer, som ungerne har meget sjov med.

Anmeld

23. november 2010

>>Carina<<

Vi har også givet lov. De får dem også i bøgerne når de går ud

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

rikkekrogh skriver:

Vi har også givet tilladelse, men det er sjældent der ryger noget på nettet af lige vores - det er faktisk ikke sket og han skal snart i bh. Hvor øv er det lige at din lille skal flyttes væk, hver gang der skal tages billeder. I vores dp bruger de dem til afgangsbøger og hænger dem op i rammer, som ungerne har meget sjov med.

Jeg tænkte også at det da var synd at hive barnet væk hver gang der skal tages billeder. Og nogle børn elsker det jo  Jeg havde nu heller ingen problemer med at skrive under

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

Carina1984 skriver:

Vi har også givet lov. De får dem også i bøgerne når de går ud

Ja det er da et godt minde!

Anmeld

23. november 2010

CarinaSB

Vi har os givet lov til at hun må tage billeder .. hun ligger dem dog ikk på nettet ... vi har os givet ok til at hun må tage noah med ud og køre bil .. 

Anmeld

23. november 2010

Diana...

Jeg skulle havde skrevet under på sådan en seddel med billeder og kørsel men vores chef DP havde glemt den da jeg skulle til møde og vi har aldrig fået den. Men vores DP må meget gerne tage billeder af Lucas for jeg er så glad for at kunne se hvad de laver i DP. Men her bliver de så ikke lagt på nettet det er til privat DP brug og til forældrene. Jeg tror børnehavene bruger dem til deres hjemmeside. 

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Jeg skulle havde skrevet under på sådan en seddel med billeder og kørsel men vores chef DP havde glemt den da jeg skulle til møde og vi har aldrig fået den. Men vores DP må meget gerne tage billeder af Lucas for jeg er så glad for at kunne se hvad de laver i DP. Men her bliver de så ikke lagt på nettet det er til privat DP brug og til forældrene. Jeg tror børnehavene bruger dem til deres hjemmeside. 

Maria går jo i vuggestue så der bruger de nok også mere på deres hjemmeside

Anmeld

23. november 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Maria går jo i vuggestue så der bruger de nok også mere på deres hjemmeside

Ja nemlig det tror jeg også og det er jo smart nok for man går jo tit ind og tjekker deres hjemme sider inde ens børn skal starte og så kan man danne sig et lille indtryk ud fra det af også 

Knus Diana

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Ja nemlig det tror jeg også og det er jo smart nok for man går jo tit ind og tjekker deres hjemme sider inde ens børn skal starte og så kan man danne sig et lille indtryk ud fra det af også 

Knus Diana

Ja det er jo det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.