Lykke86 skriver:
Vi har en Emmaljunga duo combivogn, som er brugt til vores første barn. Klapvognen bruger vi så dog stadig, men nu er den blevet muggen 
Sagen er dén, at vi er igang med at bygge hus og den har så stået inde i huset, hvor der ikke er lukket af ligenu og dermed er fugtigt. Nogle der har prøvet det samme og alligevel fået den fin igen?
Vi har snakket om at flytte den ned et sted, hvor der er tørt og varmt og så blæse den af med luftpistol. Og så er der vidst noget med, man kan bruge Rodalon, som vi måske kan sprøjte over..
Er det jordslåede pletter?
I såfald er dette fra Matas GULD værd!

Min klapvogn var fuldstændig smadret af at stå ude da den måtte vige pladsen for barnevognen da Kamille kom til verden og jeg var GRÆDEFÆRDIG
Jeg købte dette uden de store forhåbninger og vupti, det var væk med det samme. Det er lidt lige som at tegne med trylletudser, man smørrer noget frygtelig lillafarvet stads på pletterne, lader det sidde i 3 minutter og så smørrer man en anden blanding på og vupti, efter 5 min er farve OG pletter væk 
Det er noget giftigt stads men det VIRKER og jeg ville gøre ALT for at redde min klapvogn -Og så koster det kun 55 kr!
Min er også en Emmaljunga, så jeg tog betrækket af og vaskede det på 40 grader i maskinen bagefter, kalechen blev overhældt med vaskemiddel og så en tur under bruseren!
Håber det kan udvikle mirakler for dig, som det gjorde for mig 
Anmeld