tænk engang. <3 jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. november 2010

NessaXenia

det er min sidste jul inden jeg får min guldklump til verden. og er fremover moooar.

det da helt vildt at tænke på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

bøgelund

Nina Sophia skriver:

det er min sidste jul inden jeg får min guldklump til verden..

det da helt vildt at tænke på...

ja jeg er ikke 100% sikret en jul uden baby... men ifølge terminsdatoen, så ja.. 

Det er HEEELT vildt.. 

Anmeld

23. november 2010

BabyMus

Ja det er da for vildt at tænke på! Men prøv så og tænk hvordan det bliver næste jul, så HAR du dit barn. Så bliver det pludselig en helt anden jul. Fantastisk. (:

Anmeld

23. november 2010

NessaXenia

bøgelund1 skriver:

ja jeg er ikke 100% sikret en jul uden baby... men ifølge terminsdatoen, så ja.. 

Det er HEEELT vildt.. 

jah fuldstændig  håber snart din prinsesse kommer

Anmeld

23. november 2010

NessaXenia

BabyMus skriver:

Ja det er da for vildt at tænke på! Men prøv så og tænk hvordan det bliver næste jul, så HAR du dit barn. Så bliver det pludselig en helt anden jul. Fantastisk. (:

jah og jeg glæder mig som en gal, ville ønske jeg skulle føde imorgen, jeg glæder mig som en vild... har allerede planlagt med min mor og far den næste jul med den lille.. amen altså...

Anmeld

23. november 2010

NessaXenia

det er noget jeg har gået og haft så mange dejlige tanker om og drømme og dagdrømt om, og nu er det virkelig den sidste jul "alene" inden den store tid.. Helt vildt altså...  som om det virkelig ikke er gået op for én, troede aldrig det ville ske..

Anmeld

23. november 2010

bøgelund

Nina Sophia skriver:

jah fuldstændig  håber snart din prinsesse kommer

ja det håber min MEGET oppustet krop os snart.. 

Anmeld

23. november 2010

betiinsen

hehe søde, har selv tænkt meget det samme. Jeg elsker jul, men ihh det bliver sjovt næste år også at have den lille med.. Glæder mig også rigtigt meget, men lader også mig selv nyde den sidste jul som " barn" inden jeg skal ind i moderrollen hiih

Anmeld

23. november 2010

Silas&Mille

Ja det er vildt at tænke på at det er ens sidste jul 'bare' som par. Nærste år er det som en rigtig familie

Jeg er godt nok heller ikke helt garanteret en barnefri jul i år, men nu må vi se hvornår det lille pus vælger at komme ud til os

Anmeld

23. november 2010

Sofia

Sådan kom jeg også til at tænke den anden dag Sidste jul hvor man selv kan være "barn", hehe jeg elsker jul og selvom jeg er 24 er jeg virkelig juleglad Næste år er jeg mor, det bliver vildt og fuldstændig fantastisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.