Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne piger og mændJa så er der da for alvor kommet sne.Da Jan åbnede døren imorgen, råbte han ,, Skat der ligger vildt meget sne" Jaja sagde jeg. KOM OG SE sagde han så, og jeg måtte skynde mig ud af badet Waw der var jo helt hvidt over ALT.
På vej i skole kørte folk i grøften på stribe vildt uhyggeligt. og også da jeg kører hjem af, ligger der stadig biler og folk kører forsat for stærkt og ender derude:/Nå men lige lidt billeder fra Vorning, hvor vi nok har 7 cm sneKram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne piger og mændJa så er der da for alvor kommet sne.Da Jan åbnede døren imorgen, råbte han ,, Skat der ligger vildt meget sne" Jaja sagde jeg. KOM OG SE sagde han så, og jeg måtte skynde mig ud af badet Waw der var jo helt hvidt over ALT. På vej i skole kørte folk i grøften på stribe vildt uhyggeligt. og også da jeg kører hjem af, ligger der stadig biler og folk kører forsat for stærkt og ender derude:/Nå men lige lidt billeder fra Vorning, hvor vi nok har 7 cm sneKram
Lone H. skriver: Hvor ser det vildt ud smukke vi har kun 1-2 cm sne
Hvor ser det vildt ud smukke vi har kun 1-2 cm sne
ja det var da noget af et syn at stå op tilVildt hyggeligt
Kruse90 skriver: ja det var da noget af et syn at stå op tilVildt hyggeligt
Send gerne lidt herned til det sønderjyske, den ene cm der lå i morges er væk.. Det sner dog stadig men det bliver ikke rigtig liggende.. Snøft... snøft snøft..
Hvor er det vildt hvor meget 40-50 km kan gøre... Jeg bor i nord-salling og her sner det, men det bliver bestemt ikke liggende da... hehe
Tulle Mus skriver: Send gerne lidt herned til det sønderjyske, den ene cm der lå i morges er væk.. Det sner dog stadig men det bliver ikke rigtig liggende.. Snøft... snøft snøft..
Du må altså godt få vores sne...tror vi har omkring 10 cm. sne udenfor. Jeg hader sne, og det gør ikke sagen bedre, at vi har en sløv vicevært, der ikke får ryddet sne i tide. jeg skulle til genoptræning kl. 12.30 og der havde han stadig ikke ryddet sne. Og det er godt nok svært at komme igennem når man er dårligt gående Først da jeg kom hjem ved 14-tiden havde han ryddet sne.
Så bare kom og hent alt vores sne....ej lige gem en enkelt bakke-fuld til min søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128