Vi fejre Liams første uge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. november 2010

quar20

Ja tiden er simpelthen løbet afsted med os..!! Idag er det en uge siden lille Liam kom til verden - og forstår slet ikke hvor den uge er blevet af..!!

Det har været en helt fantastisk uge med mine dejlige drenge..! Vi har frabedt os barselsbesøg den første uge, da vi lige ville have ro på hjemmefronten, og Tino skulle også lige lære at lillebror er altså uden for mors mave nu..!!

Det hele er bare gået Så godt med Tino.. Han mysser og krammer Liam HELE tiden.. Faktisk er det lidt en kamp for os at holde Liam når Tino ikke er i dp.. Han er HELT forelsket i Liam, og hjælper MEGET gerne til når han skal skiftes, have sutten ( som ENDELIG er lykkedes at give ham )..!, Hjælper gerne til når mor her mangler en stofble eller ammepuden..!! Vi hygger med tegnefilm eller bøger når jeg ammer Liam, og imens sidder Tino og nusser Liams hoved og ser tegnefilm eller læser bog..!!

Tino har haft problemer tidligere med at sove om natten men HELE denne uge har han sovet igennem HVER NAT, og er slet ikke vågnet SÅ tidligt som han plejede at gøre - Liam og jeg havde nogle hårde dage i starten hvor han ville spise konstant.. men de sidste to dage er gået HELT fantastiske og Liam spiser max 2 gange om natten..!!

Mælken fosser ud af mig, så har måtte finde håndpumpen frem lige for at lettet trykket - det gjorde Så ondt at jeg græd hver 2 time..!! men det hjælper mig nu ved at give to tre tryk også er trykket lettet, også kan liam meget bedre få fat..!!

I skal ihvertfald ikke snydes for billeder af Liam - som er taget idag hvor han er en uge gammel

Rigtig go SNE Tirsdag til jer alle..

Knus fra Maria med de skønneste drenge Tino og Liam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

NessaXenia

nej nej nej hvor er han dejlig !!!

og hvor ser du lykkelig ud

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

Nårh altså!!

Anmeld

23. november 2010

Malonde1985

Ååååh hvor er han da dejlig  og hvor er det dejligt at den store tager så godt imod lillebror

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

Og turemarie sidder igen med tåre i øjne... (Hva sker der med mig)

Kæft han er bare dejlig... Men ved du jo jeg syntes!

Anmeld

23. november 2010

serinasmor

han er da vel nok sød

bliver jo helt skruk

Anmeld

23. november 2010

Dot D

Hvor er han altså SØØØD især på det billede på puslebordet, han ligner én, der siger "uuuuuhhhhhh" sødt

Anmeld

23. november 2010

BabyMus

Åhh dejlige billeder. (:

Endnu engang tillykke med ham. (:

Anmeld

23. november 2010

Leonora

quar20 skriver:

Ja tiden er simpelthen løbet afsted med os..!! Idag er det en uge siden lille Liam kom til verden - og forstår slet ikke hvor den uge er blevet af..!!

Det har været en helt fantastisk uge med mine dejlige drenge..! Vi har frabedt os barselsbesøg den første uge, da vi lige ville have ro på hjemmefronten, og Tino skulle også lige lære at lillebror er altså uden for mors mave nu..!!

Det hele er bare gået Så godt med Tino.. Han mysser og krammer Liam HELE tiden.. Faktisk er det lidt en kamp for os at holde Liam når Tino ikke er i dp.. Han er HELT forelsket i Liam, og hjælper MEGET gerne til når han skal skiftes, have sutten ( som ENDELIG er lykkedes at give ham )..!, Hjælper gerne til når mor her mangler en stofble eller ammepuden..!! Vi hygger med tegnefilm eller bøger når jeg ammer Liam, og imens sidder Tino og nusser Liams hoved og ser tegnefilm eller læser bog..!!

Tino har haft problemer tidligere med at sove om natten men HELE denne uge har han sovet igennem HVER NAT, og er slet ikke vågnet SÅ tidligt som han plejede at gøre - Liam og jeg havde nogle hårde dage i starten hvor han ville spise konstant.. men de sidste to dage er gået HELT fantastiske og Liam spiser max 2 gange om natten..!!

Mælken fosser ud af mig, så har måtte finde håndpumpen frem lige for at lettet trykket - det gjorde Så ondt at jeg græd hver 2 time..!! men det hjælper mig nu ved at give to tre tryk også er trykket lettet, også kan liam meget bedre få fat..!!

I skal ihvertfald ikke snydes for billeder af Liam - som er taget idag hvor han er en uge gammel

Rigtig go SNE Tirsdag til jer alle..

Knus fra Maria med de skønneste drenge Tino og Liam

neeeej hvor er det altså bare dejligt at høre at i har det godt...og hvor er han dog kær...men du ser fandme også bare skide godt ud...du ligner ik en de lige har født og er vågen hver 3 time hele døgnet

Anmeld

23. november 2010

Loa

Nårh.... Total kært billede, det næstsidste hvor du holder ham ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.