Ja tiden er simpelthen løbet afsted med os..!! Idag er det en uge siden lille Liam kom til verden - og forstår slet ikke hvor den uge er blevet af..!!
Det har været en helt fantastisk uge med mine dejlige drenge..! Vi har frabedt os barselsbesøg den første uge, da vi lige ville have ro på hjemmefronten, og Tino skulle også lige lære at lillebror er altså uden for mors mave nu..!!
Det hele er bare gået Så godt med Tino.. Han mysser og krammer Liam HELE tiden.. Faktisk er det lidt en kamp for os at holde Liam når Tino ikke er i dp..
Han er HELT forelsket i Liam, og hjælper MEGET gerne til når han skal skiftes, have sutten ( som ENDELIG er lykkedes at give ham )..!, Hjælper gerne til når mor her mangler en stofble eller ammepuden..!! Vi hygger med tegnefilm eller bøger når jeg ammer Liam, og imens sidder Tino og nusser Liams hoved og ser tegnefilm eller læser bog..!! 
Tino har haft problemer tidligere med at sove om natten men HELE denne uge har han sovet igennem HVER NAT, og er slet ikke vågnet SÅ tidligt som han plejede at gøre
- Liam og jeg havde nogle hårde dage i starten hvor han ville spise konstant.. men de sidste to dage er gået HELT fantastiske og Liam spiser max 2 gange om natten..!!
Mælken fosser ud af mig, så har måtte finde håndpumpen frem lige for at lettet trykket - det gjorde Så ondt at jeg græd hver 2 time..!! men det hjælper mig nu ved at give to tre tryk også er trykket lettet, også kan liam meget bedre få fat..!!
I skal ihvertfald ikke snydes for billeder af Liam - som er taget idag hvor han er en uge gammel 
Rigtig go SNE Tirsdag til jer alle..
Knus fra Maria med de skønneste drenge Tino og Liam 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld