Update på Ida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Karo

Ida er endelig ovrer sin forkølese og jeg får derfor ENDELIG sovet ordentligt igen Det er bare så dejligt. Jeg føler jeg er blevet taget ud af en klokke og at jeg er begyndt at få overskud igen.

Derudover er hun begyndt at kravle. Og det går stærkt. Hun kravler, og kravler.Hun gør det at hun kravler over til noget hvor hun kan stå op og så rejser hun sig. Når jeg forlader rummet kravler hun efter og når hun når mig så............. vupti.....................så står hun op ad mig. Så nu er der fart over hende.

Her er et par billeder at Ida fra idag i hendes i øvrigt nye bukser fra daub deluxe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Skouboe

Hun er bare SÅ kær - jeg er helt vild med det første billede.. hun ligner virkelig en der er ude på spilopper.

Nu har jeg så desværre overtaget den forkølede baby. Freja har været forkølet og snottet og hostet i 14 dage nu, og det er ENDELIG ved at blive bedre... så i går aftes fik Silja feber og begyndte at skrige.. hun faldt ENDELIG til ro kl 3 i nat efter at have skreget siden kl 20 4ml flydende panodil og mors arme i mors seng hjalp til sidst...

Anmeld

23. november 2010

Vingummien

Karo skriver:

Ida er endelig ovrer sin forkølese og jeg får derfor ENDELIG sovet ordentligt igen Det er bare så dejligt. Jeg føler jeg er blevet taget ud af en klokke og at jeg er begyndt at få overskud igen.

Derudover er hun begyndt at kravle. Og det går stærkt. Hun kravler, og kravler.Hun gør det at hun kravler over til noget hvor hun kan stå op og så rejser hun sig. Når jeg forlader rummet kravler hun efter og når hun når mig så............. vupti.....................så står hun op ad mig. Så nu er der fart over hende.

Her er et par billeder at Ida fra idag i hendes i øvrigt nye bukser fra daub deluxe

Ej hvor dejligt godt at høre og dejligt med lidt gang i huset. Og hold da op hun er blevet stor

Anmeld

23. november 2010

Barbamama

SKØNT!!! Jeg synes godt nok det går stærkt!!! Jeg kan slet ikke følge med. Jeg synes lige du har fået hende!!!! Men hold op hvor er hun lækker og hvor er de bukser bare FIIINE!!!

Anmeld

23. november 2010

Ida.

Hold fast hvor er hun skøn!! Og dygtig! - skal love for, at der er fart over feltet hos nogle af de mindste NS'ere og de der bukser - de er for lækre...

Anmeld

23. november 2010

ChatH

Karo skriver:

HUN  ER SATME BARE SÅ LÆKKER! tror du ikke Valdemar er noget for hende

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

Chatarina skriver:

HUN  ER SATME BARE SÅ LÆKKER! tror du ikke Valdemar er noget for hende

Så er han jo nødt til at vågne, for at følge med hende

Anmeld

23. november 2010

ChatH

Skouboe skriver:

Så er han jo nødt til at vågne, for at følge med hende

FNIS!!! ja han er jo et doven dyr uden lige Ellers må Silja være noget for ham hun sov da også pænt da jeg var der

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

Chatarina skriver:

FNIS!!! ja han er jo et doven dyr uden lige Ellers må Silja være noget for ham hun sov da også pænt da jeg var der

Ja, hun har sine dage

Både den ene og den anden vej.. og iøvrigt startede hun jo på skrigeriet lige inden du kørte, så helt pænt sov hun ikke

Anmeld

23. november 2010

Bondepigen

Hun er så smuk er hun!!! Og dygtig, ikke at forglemme!! Hun vil da bare fremad, hva´! Det er osse så kedeligt at være syg, og så skal der ske noget, når man er frisk igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.