Puslepude???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. november 2010

ulleby

Hej,

Jeg er ny i baby verdene og venter nogle vilde tvillinger Men som med alt muligt andet udstyr til spirene går jeg ud fra at der også er nogle for og i mod ang. puslepuden.

Så de damer hvad er jeres valg endt med og hvorfor. Og kom endelig med kritik af også hvis i skulle ligge inde med det

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
ulleby skriver:

Hej,

Jeg er ny i baby verdene og venter nogle vilde tvillinger Men som med alt muligt andet udstyr til spirene går jeg ud fra at der også er nogle for og i mod ang. puslepuden.

Så de damer hvad er jeres valg endt med og hvorfor. Og kom endelig med kritik af også hvis i skulle ligge inde med det

Takker

Jeg har en helt almindelig puslepude

Jeg kan ikke se, at man skulle kunne undvære en puslepude - hvad skulle man ellers skifte på?

Anmeld

23. november 2010

hc=k

Jeg har en fra gaia&co og jeg er super glad for den.

Jeg var på besøg hos Bette herindefra og jeg forelskede mig virkelig i hendes pudslepude

Jeg ved faktisk ikke lige hvad mærke det var Men hvis jeg skulle have en ny ville jeg helt sikkert have sådan en.

Jeg kunne ikke undvære en pudslepude..

Anmeld

23. november 2010

ulleby

Min tanke lå mere ved hvilket mærke - fyld - betræk i havde valgt? Vil helt bestemt have en puslepude

Anmeld

23. november 2010

twinboys

Valgt en puslepude og en af dem man kan spritte af i forhold til stof.... Hygiejne i forsædet...

Anmeld

23. november 2010

ChatH

twinboys skriver:

Valgt en puslepude og en af dem man kan spritte af i forhold til stof.... Hygiejne i forsædet...

præcis dem i stof tager i mod farve vildt meget køb en med glat underlag!!!

Anmeld

23. november 2010

ulleby

Så dem fra bilka med skum indhold er lige så gode som dem fra et dyrt mærke med kugler i? Eller?

Anmeld

23. november 2010

ChatH

ulleby skriver:

Min tanke lå mere ved hvilket mærke - fyld - betræk i havde valgt? Vil helt bestemt have en puslepude

og nøjes med en enkelt selvom i får to. når du går alene med dem kan du alligevel kun skifte en af gangen taler af erfaring.. FNIS!! og tillykke med tvillingerne det er så fedt at få tvillinger!

Anmeld

23. november 2010

ChatH

ulleby skriver:

Så dem fra bilka med skum indhold er lige så gode som dem fra et dyrt mærke med kugler i? Eller?

det vil jeg mene. ville ikke vælge dem med kugler i har prøvet det engang og syntes det bliver besværligt at skifte. vi har en fra babysam med skum i

Anmeld

23. november 2010

twinboys

ulleby skriver:

Ja da... jeg bruger puslepuden ca.12 gange om dagen og jeg har en fra ønskebørn til at tørre af...og når børnene er så store så står de op i stedet for at ligge på puden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.