hvornår tænder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.779 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. november 2010

lulleh

hvornår begyndte jeres børn at få tænder. ?
- johannes er 5 måneder og har to tænder på vej. den ene kom frem i nat. så mangler vi bare den anden ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

maria_wlt

Tristan var 4 mdr da de første 2 kom.. Som 6 mdr fik han 2 for oven og 2 for neden på samme tid.. AV AV.. og så sidst men ikke mindst de 2 han fik som 8 mdr..

Så her har vi 4 for neden og 4 for oven og han bliver 11 mdr...

CUTE

Anmeld

23. november 2010

Sabine...!

min søn fik sin første tand juleaften...  total julegave til mor...

og der var han 11 måneder...

men de væltede også frem der efter... så fik han sin anden tand nytårs aften og på hans fødselsdag fik han sin 4 tand...

så på 1 måned fik han 4 tænder men de var bestemt også længe ventet...

Anmeld

23. november 2010

saxa

Yasmin fik sine første to tænder da hun var 3mdr..  Av min babs siger jeg bare..

Anmeld

23. november 2010

Henri84

Elias var 9 mdr. da han fik den første tand, Alberte er 6 1/2 mdr. nu, og der er stadig ingen på vej ;o)

Anmeld

23. november 2010

Joan ( Smallie )

Niels var omkring 4 måneder inden de første 2 brød sammen og inden han var 15 måneder havde han 16 tænder

Anne var 3,5 månede da de 2 nederste brød frem og så var der ro på de tænder i over 3 måneder men så skal jeg love for de bare vældet frem og inden hun var 14 måneder havde hun 16 tænder.

De har ikke altid været rare at amme de unger.

Anmeld

23. november 2010

Mor til L&S

Liva fik 2 i undermunden på samme tid og der var hun 6½ mdr nu er hun snart 8 mdr og der er ikke dukket flere op endnu..

Anmeld

23. november 2010

lulleh

jeg synes bare det var tidligt at johannes skulle få tænder. men kan jo høre det ikke er

Anmeld

23. november 2010

lulleh

jeg har intet kunne mærke på ham. han er glad som han plejer at være.  så er nok bare heldig

Anmeld

23. november 2010

kitra

Ja det er godt nog meget forskelligt hvornår de får tænder. Emma har fået 1 tand og hun er næsten 11 mdr, men der sidder mange der lige ligger under overfladen. Hun har haft tænder til at sidde under overfladen siden hun var 6 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.