Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henri84 skriver: Hihi modsatte problem ;o)Her får hun enten bondebrød eller sønderjysk rugbrød, indtil videre med leverpostej og hvidløgssmørreost (prøvede med natural først, men det gad damen bestemt ikke ;o) ) og skal have gang i noget fisk og avokado snart også tror jeg
Hihi modsatte problem ;o)Her får hun enten bondebrød eller sønderjysk rugbrød, indtil videre med leverpostej og hvidløgssmørreost (prøvede med natural først, men det gad damen bestemt ikke ;o) ) og skal have gang i noget fisk og avokado snart også tror jeg
Hvidløgssmøreost..hahaha, ja hvorfor ikke...vil prøve med brødet. Er bare nervøs for hendes mave fordi hun tit har svært ved, at komme af med afføringen.
dorthemus skriver: Hvidløgssmøreost..hahaha, ja hvorfor ikke...vil prøve med brødet. Er bare nervøs for hendes mave fordi hun tit har svært ved, at komme af med afføringen.
Svenne skriver: Min søn er knap 7 måneder.Mht. amningen har jeg samme problem. Han NÆGTER at blive ammet om dagen nu!Til gengæld skriger han helt vildt, hvis han ikke får noget kl. 22, kl. 02 og kl. 05.30 ca.. Hmmm!!
Min søn er knap 7 måneder.Mht. amningen har jeg samme problem. Han NÆGTER at blive ammet om dagen nu!Til gengæld skriger han helt vildt, hvis han ikke får noget kl. 22, kl. 02 og kl. 05.30 ca.. Hmmm!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128