Rikke (Vinker) har fået sat gang i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Dictes mor

Ja al Rikkes løben osv har fået sat skub i mig, jeg er også begyndt at løbe, ikke så langt endnu, men nu kan rygge holde til det, jeg har taget den med ro og kun løbet en gang om ugen for at teste ryggen og det er gået godt, så nu skruer vi op og løber hver anden dag fra nu af, og så svømmer jeg en gang om ugen, igår svømmede jeg 700 m på 25 min målet er at klare 1 km på den tid i løbet af vinteren. Og vægten er blevet bedre også, nu er jeg kun 1,5 kg fra målet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

sarahb

Hvor er du bare SEJ!

Glæder mig så meget til jeg kan komme igang efter fødslen.. Kiggede lige på trænings tøj i går... uhhlala...

Anmeld

23. november 2010

oo

wow! jeg er imponeret over alle jer motionister herinde  men...som Søren sir, så ku jeg ikke engang finde på at løbe efter bussen selvom den kun kører een gang i timen

Anmeld

23. november 2010

Dictes mor

sarahb skriver:

Hvor er du bare SEJ!

Glæder mig så meget til jeg kan komme igang efter fødslen.. Kiggede lige på trænings tøj i går... uhhlala...

Det er dejligt at komme igang igen, jeg kan godt forstå at du glæder dig. Jeg glæder mig nu også meget til det der lille myr i din mave kommer ud og hilser på os

Anmeld

23. november 2010

sarahb

Dictes mor skriver:

Det er dejligt at komme igang igen, jeg kan godt forstå at du glæder dig. Jeg glæder mig nu også meget til det der lille myr i din mave kommer ud og hilser på os

ja det glæder jeg mig også endnu mere til..
Men det går simpelthen for langsomt..

Anmeld

23. november 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

wow! jeg er imponeret over alle jer motionister herinde  men...som Søren sir, så ku jeg ikke engang finde på at løbe efter bussen selvom den kun kører een gang i timen

He he, sådan havde jeg det også en gang, det var den gang hvor jeg ikke kunne tage på, det har ændre sig, og så er man jo nødt til at bevæge sig lidt igang imellem. Plus jeg er konkurrencemenneske, og det irreterer mig at Per nu kan løbe MEGET længere end mig, eftersom jeg på et tidspunkt kunne løbe længere og hurtigere end ham, og det vil jeg igen!

Anmeld

23. november 2010

Dictes mor

sarahb skriver:

ja det glæder jeg mig også endnu mere til..
Men det går simpelthen for langsomt..

Alt for langsomt!

Anmeld

23. november 2010

sarahb

Dictes mor skriver:

Alt for langsomt!

hihi jaaaaa... men synes jeg har prøvet alt.. Der er bare intet der virker,var endda på strøgtur i 14 cm stilletter igår.. Men det gjorde heller ikk noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.