Nogen der ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Laulund87

Jeg har hørt at når ens barn fylder et år kan man melde sig ind forskellige steder..F.eks Fætter BR og få en gave

Nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

NoName

JEg har meldt caroline ind i fætter BR klubben, så får hun jo sparemærker når vi handler til hende + ja hun får en gave til sin fødselsdag

Anmeld

23. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Laulund87 skriver:

Jeg har hørt at når ens barn fylder et år kan man melde sig ind forskellige steder..F.eks Fætter BR og få en gave

Nogen der ved noget om det?

Ja, det er korrekt. Vi har meldt begge børn ind i Legekæden og de får en lille gave hver gang, at de har fødselsdag. Desuden får vi sparemærker.

Legekæden er gratis, at melde sig ind i, hvor jeg mener, at det koster penge i BR.

Anmeld

23. november 2010

oerbaek

jeg mener det koster 25 kr at melde sit barn ind i br klubben men du kan melde dem ind lige fra de er født og ja de får en gave når de har fødselsdag

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er korrekt. Vi har meldt begge børn ind i Legekæden og de får en lille gave hver gang, at de har fødselsdag. Desuden får vi sparemærker.

Legekæden er gratis, at melde sig ind i, hvor jeg mener, at det koster penge i BR.

Okay tak, det vil jeg lige kigge på

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

Hun er meldt ind i BR nu, som er gratis

Anmeld

23. november 2010

oerbaek

Laulund87 skriver:

Hun er meldt ind i BR nu, som er gratis

så er det vist hvis man skal have ekstra kort så begge forældre har et kort det koster noget??? vi gav i hvertfald et eller andet beløb da vi meldte vores søn ind...

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

oerbaek skriver:

så er det vist hvis man skal have ekstra kort så begge forældre har et kort det koster noget??? vi gav i hvertfald et eller andet beløb da vi meldte vores søn ind...

Jah måske Der stod i hvert fald at det var helt gratis

Anmeld

23. november 2010

oerbaek

Laulund87 skriver:

Jah måske Der stod i hvert fald at det var helt gratis

Anmeld

23. november 2010

NoName

MoarHvidovre skriver:

Jeg har ikke betalt for at melde Caroline ind i BR.... og har da heller ikke fået nogen regning ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.