Thereseh skriver:
Så er der en badedragt på vej i posten, jeg fandt en fra Mamalicious i går. Så håber jeg bare at min numse kan være i den. Hi hi.
Jeg vil rigtig gerne begynde at svømme, et par gange om ugen. MEN, ihhh, jeg HADER at bade sammen med andre. Jeg synes jeg er tyk, og bare tanken om at flashe deller i fællesbaderummet, gør mig nervøs. Og så at gå fra omklædning, ned til svømmebassinet.....
Tænker at jeg kunne starte med at ta' derned (Frb. Svømmehal) rigtig tidligt, så det kun er pensionisterne der er der (og håbe på at de er svagtseende nok). Hi hi.
Nå...men frygten skal overvindes, for jeg elsker at svømme. Tror faktisk ikke jeg har været i en svømmehal i 15 år!
Jeg synes ikke du skal være nervøs... hvis der er nogen i omklædningsrummet, der ser skævt til dig, er det fordi de virkelig mangler noget andet at gå op i!
Dameomklædningen og svømmehallen er jo fyldt med kvinder i alle mål, højder, drøjder og farver. Nogen har åreknuder andre appelsinhud etc etc.
Du skal være ligeglad med om folk tænker noget om dig. Du er der for at passe på din krop og din graviditet og det har du ret til.
Svømning giver også en god kropsfornemmelse/stolthed, og ligemeget hvor tyk (eller tynd) man er, er det et godt forhold til din krop, der er det vigtigste!
Jeg håber virkelig at du går i gang, selvom det selvfølgelig er svært.
Knus Iben (som en overgang ikke gik i svømmeren fordi jeg var radmager..)