Så blev Malte vaccineret, SÅ synd for ham!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2010

heidi30

Idag kl. 10.00 ik han et stik i hvert lår og han skreg den lille mand .

Jeg blev selv helt ked af det og ser virkelig ikke frem til den næste i Januar 

Jeg er bange for at han skal få det skidt. Gjorde I noget specielt efter jeres fik vaccination?

God snevejrs dag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Pige2009

Lille pus. Massér ham der hvor stikkene er lavet eller bare masser af omsorg!

Anmeld

23. november 2010

B&J

vi gjorde hvad vi plejer om aften fik han lidt feber og var meget pyller gav ham en halv panodil stik pille feber faldt og han sov til næste dag og ja så var der ikke mere i det

Anmeld

23. november 2010

Low

heidi30 skriver:

Idag kl. 10.00 ik han et stik i hvert lår og han skreg den lille mand .

Jeg blev selv helt ked af det og ser virkelig ikke frem til den næste i Januar 

Jeg er bange for at han skal få det skidt. Gjorde I noget specielt efter jeres fik vaccination?

God snevejrs dag til alle 

Det lille pus .

Alexander var meget pylret men han havde ikke feber da han fik sin 3 måneders og han skreg også op. Den 1 skal han også have sin 5 måneders, det glæder jeg mig godt nok ikke til 

Anmeld

23. november 2010

serinasmor

serina skreg faktisk slet ikke da hun blev vaccineret .. hverken ved 3 eller 5 mdr ... men ved 3 mdr fik hun høj feber og var rigtig pylret .. g endte faktisk med at sove i vores seng så vi bedre kunne holde øje med hende og trøste osv.. ved 5mdr var der ingenting .. andet end ondt i lårene der hvor der var stukket

Anmeld

23. november 2010

Sofia24

Uhh det stikker lige ind i mors hjerte når vores lille pus bliver ked af det !

Vores Silas blev også ked af det, da han blev stukket. Det var faktisk også kl 10... Ud på eftermiddagen blev han pylret og hans temteratur steg. Fra kl 17 til 21 var han utrøstelig og havde feber. Det eneste som hjalp var at blive holdt tæt ind til mor som sang elefantens vuggevise

Så her glæder vi os ikke til han skal have 5 mdr vaccinen...

Håber at I får en rolig aften

Anmeld

23. november 2010

heidi30

Uha, håber ikke der kommer feber her 

Lige nu sover han ude i barnevognen og han virker ikke mere pylret end normal, så lad os håbe det blir ved.

Men ja, ser virkelig heller ikke frem til januar hvor den næste kommer. Min kæreste sagde at han da ikke håbede Malte kunne huske det fra gang til gang, så han begyndte at græde når vi kom derhen Meeeen så god en hukommelse har han nok ikke endnu 

Tak for jeres svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.