Lidt urolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Tystys14

Hej, ja så skriver jeg lige igen.

Ville lige høre om der er nogen der kan berolige mig lidt...  Er nu i 26+3, og har mærket liv hver dag i de sidste to uger, der har ikke været en dag hvor lille-pigen ikke har været en blanding af Yoga, karate og fodboldspiller... men igår mærkede jeg intet... og heller ikke idag... er det normalt?

Synes det er mærkeligt at hun pludselig er så stille...  Det er min første graviditet, så ved ikke om det er normalt, at man i nogle dage ikke mærker liv... men bliver meget urolig, når det er så stor en ændring... fra at være hele tiden i to uger... til slet ikke at mærke hende.

Har prøvet at prikke til maven, drikke kolde ting samt lade kæresten snakke til maven... og intet af det virker... normalt sparker hun med det samme, hvis jeg/kæresten gør bare en af tingene...  

Håber der er nogen der lige kan hjælpe mig lidt ned på jorden igen ... eller som har prøvet det samme... Hvad synes i jeg skal gøre?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

SoffiLine

Fra uge 22 skal man mærke liv hver dag, men hun kan have vendt sig så hun ligger sådan at du bare ikke mærker når hun sparker og møver rundt. 

Men hvis du er urolig så ring til Fødegangen eller din Jordemoder.

Knus Soffi

Anmeld

23. november 2010

Tystys14

SoffiLine skriver:

Fra uge 22 skal man mærke liv hver dag, men hun kan have vendt sig så hun ligger sådan at du bare ikke mærker når hun sparker og møver rundt. 

Men hvis du er urolig så ring til Fødegangen eller din Jordemoder.

Knus Soffi

Har tænkt på at ringe, men ville lige høre her inde, inden jeg gik til yderlighederne  tusind tak, tror jeg bliver nød til at ringe, for at falde lidt ned.

Bryder mig ikke om at være så urolig...

Anmeld

23. november 2010

SoffiLine

Cho skriver:

Har tænkt på at ringe, men ville lige høre her inde, inden jeg gik til yderlighederne  tusind tak, tror jeg bliver nød til at ringe, for at falde lidt ned.

Bryder mig ikke om at være så urolig...

Se at få ringet søde 

Og giv så en update, men er sikker på jeres pige er helt okay 

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

Jeg syntes også uden tvivl at du skal ringe til Fg og få dem til at tjekke dig.... Håber den bette pige har det godt derinde...

Kram

Anmeld

23. november 2010

Tystys14

Hej igen , lige en opdate.

Ringede først til Jordmorderen, og hun henviste til at jeg ringede videre til fødegangen.

Ringede med det samme til fødegangen, Damen jeg fik fat i var utroligt sød, og sagde hun gerne lige ville se mig og tjekke hjertelyden.  

Så nu venter jeg bare på kæresten kommer og henter mig, så vi sammen kan tage op til Nyk fødegang, og få styr på lille-pigen  Nu er jeg lidt nervøs, og glæder mig bare til (forhåbentligt) at høre at alt er fint og iorden

Anmeld

23. november 2010

SoffiLine

Cho skriver:

Hej igen , lige en opdate.

Ringede først til Jordmorderen, og hun henviste til at jeg ringede videre til fødegangen.

Ringede med det samme til fødegangen, Damen jeg fik fat i var utroligt sød, og sagde hun gerne lige ville se mig og tjekke hjertelyden.  

Så nu venter jeg bare på kæresten kommer og henter mig, så vi sammen kan tage op til Nyk fødegang, og få styr på lille-pigen  Nu er jeg lidt nervøs, og glæder mig bare til (forhåbentligt) at høre at alt er fint og iorden

Er sikker på hun er helt okay, og bare driller jer lidt 

Glæder mig til en update! 

Anmeld

23. november 2010

Tystys14

Så er jeg endelig helt rolig igen. Lille-pigen havde bare nogle rolige dage.

Kæresten kørte med mig til nyk fødegang, hvor lille-pigen fik tjekket sin hjertelyd, og HURRA det lyder flot og stærkt. Det gik først rigtigt op for mig hvor nervøs jeg var da vi hørte mit hjerte først hihi, men heldigvis fandt vi hendes lidt efter.

Da man så skulle ud igen, og satte sig ind i bilen, begyndte hun igen at sparke som før så følte man sig lettet, og lidt flov, over at være blevet så nervøs, dog sagde de at det jo er helt normalt at blive nervøs.

Hold op hvor er jeg lettet og glad nu. Begyndte næsten at tude da jeg hørte hendes hjerte af lettelse, kæresten virker også lettet nu, tror jeg smittede ham lidt. 

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

Dejligt at høre.....  Har tænkt på dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.