Kolling folk søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Min søster står i den sitiuation at hun skal på hendes sidste skoleforløb til januar (Dyrepasser) Men kan ikke få plads på skole hjemmet som hun ellers plejer.

Hun søger derfor et værelse/lille lejlighed hun kan bo i under skoleforløbet.

Er der nogen herinde fra kolling som har et ekstra værelse hun må bo i, eller en bitte lejlighed. Hun vil mere eller mindre kun være der når hun skal sove? Eller kender nogen som har et værelse eller lille lejlighed.... Det drejer sig om 10 uger!

Og vil selvfølgelig betale et mdr beløb for det...

Håber nogen kan hjælpe?

Kram fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Mor til L&S

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Min søster står i den sitiuation at hun skal på hendes sidste skoleforløb til januar (Dyrepasser) Men kan ikke få plads på skole hjemmet som hun ellers plejer.

Hun søger derfor et værelse/lille lejlighed hun kan bo i under skoleforløbet.

Er der nogen herinde fra kolling som har et ekstra værelse hun må bo i, eller en bitte lejlighed. Hun vil mere eller mindre kun være der når hun skal sove? Eller kender nogen som har et værelse eller lille lejlighed.... Det drejer sig om 10 uger!

Og vil selvfølgelig betale et mdr beløb for det...

Håber nogen kan hjælpe?

Kram fra Louise

Altså 6000 Kolding???? Eller...

Kan ikke hjælpe, men var bare for at de rigtige folk ser det - hvis du mener KOLDING

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

Mor til Liva skriver:

Altså 6000 Kolding???? Eller...

Kan ikke hjælpe, men var bare for at de rigtige folk ser det - hvis du mener KOLDING

Haha ja...

FLOOOOOOT LOUISE!!!

Anmeld

23. november 2010

SoffiLine

hvis jeg boede i Kolding måtte hun hellere end gerne være her, men bor desværre i Fredericia ca et kvarter fra kolding med tog.

håber virkelig i finder ud af noget 

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

SoffiLine skriver:

hvis jeg boede i Kolding måtte hun hellere end gerne være her, men bor desværre i Fredericia ca et kvarter fra kolding med tog.

håber virkelig i finder ud af noget 

Hvor længe tager det i bil? For hun har bil... Er bare ellers skal hun køre fra ringkøbing og det tager 1½ time hver vej. og ligger der så sne, som det jo meget nemt kan ske såå tager det endnu længere tid.....

Har du mulighed for at have hende boende??

Anmeld

23. november 2010

SoffiLine

LouiseNielsen skriver:

Hvor længe tager det i bil? For hun har bil... Er bare ellers skal hun køre fra ringkøbing og det tager 1½ time hver vej. og ligger der så sne, som det jo meget nemt kan ske såå tager det endnu længere tid.....

Har du mulighed for at have hende boende??

åh det tager sgu ikke ret lang tid, men er ikk sikker på hvor længe. men når det kun tager et kvarter med tog så er det vidst lidt hurtigere i bil.

altså, bor jo hjemme, men her er altid åbent for folk. vi er af den overbevisning at man skal hjælpe der hvor man kan.

vil gerne snakke med damen i huset der bestemmer 

men vi har godt nok ikke et ekstra værelse, men alligevel... jeg er her - hehe

Anmeld

23. november 2010

Mor til L&S

LouiseNielsen skriver:

Haha ja...

FLOOOOOOT LOUISE!!!

Håber nogen I Kolding eller omegn kan hjælpe hende

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

SoffiLine skriver:

åh det tager sgu ikke ret lang tid, men er ikk sikker på hvor længe. men når det kun tager et kvarter med tog så er det vidst lidt hurtigere i bil.

altså, bor jo hjemme, men her er altid åbent for folk. vi er af den overbevisning at man skal hjælpe der hvor man kan.

vil gerne snakke med damen i huset der bestemmer 

men vi har godt nok ikke et ekstra værelse, men alligevel... jeg er her - hehe

Du er et godt menneske...

Du snakker med hotel mutter og jeg tager en snak med min søster også kan vi skrives ved...

Anmeld

23. november 2010

SoffiLine

LouiseNielsen skriver:

Du er et godt menneske...

Du snakker med hotel mutter og jeg tager en snak med min søster også kan vi skrives ved...

Hvis man hjælper andre får man helt sikkert noget igen på et andet tidspunkt! 

Ja, det gør vi helt sikkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.