Smerter i lænden i uge 17..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Mus84

Hej tøser.

Vil lige høre om nogen har oplevet det samme som mig??

Jeg vågnede i nat med vilde smerter i ryg ved lænden i venstre side, det var lige meget hvad side eller ryg jeg lå på gjorde det ondt. Jeg faldt så i søvn igen og et par timer efter vågnede jeg igen med smerterne... det gjorde virkelig ondt.. Hvad kan det have været og mon det fortsætter og er begyndelsen på noget?? jeg havde samtidig igår menstrations lign smerter i underlivet og har os her til morgen lidt ondt forneden....??

Min læge sagde det bare lød som alm muskelspænding i lænden, men sys ikke hendes svar var nok...

Hilsen fra Linda

Jeg er uge 17+5 idag.. ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

jannebjerre

Mus84 skriver:

Hej tøser.

Vil lige høre om nogen har oplevet det samme som mig??

Jeg vågnede i nat med vilde smerter i ryg ved lænden i venstre side, det var lige meget hvad side eller ryg jeg lå på gjorde det ondt. Jeg faldt så i søvn igen og et par timer efter vågnede jeg igen med smerterne... det gjorde virkelig ondt.. Hvad kan det have været og mon det fortsætter og er begyndelsen på noget?? jeg havde samtidig igår menstrations lign smerter i underlivet og har os her til morgen lidt ondt forneden....??

Min læge sagde det bare lød som alm muskelspænding i lænden, men sys ikke hendes svar var nok...

Hilsen fra Linda

Jeg er uge 17+5 idag.. ;D

Jeps har været der

Er det ikke de berømte ligamentsmerter, tror du???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.