Så er der sku sne tøser :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Vingummien

sarahb skriver:

lad det blive over hos jer, jeg HADER sne....
Det må hellere end gerne bare regne uden nogen form for sne..
Dog er det fedeste at vi i dag får ny bil.
Range rover Sport, så den kan da helt sikkert klare snevejret

Ej sne er da godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Vingummien

idamaria83 skriver:

Ja det må man sige - jeg har parkeret bilen ude i mine forældres garage efter min far meddelte, at de kun kunne køre 40 km/t ude på landevejen og Pelle kunne berette, at hans kollegaer var 40 minutter om at køre en tur, der normalt tager 15 minutter!!

Sådan ser det ud i mine forældres have - og det sner stadig meget tæt:

Det vildt, i morges tog det mig 1 time at køre igennem randers, tager nomalt max 15 min at komme i skole

Anmeld

23. november 2010

JustAnotherName

Sne er mega hyggeligt, og flot at se på!

Men også MEGET ubelejligt, når man skal hjemmefra og aflevere børnene klokken 06:30   .....Jeg fik mig lidt af en overraskelse i morges, da jeg stod op og opdagede alt det sne udenfor! ....Så måtte jeg jo ud og skrabe bilen fri, for pigerne skulle afleveres monster-tidligt, så jeg selv kunne nå frem til at møde kl. 07:00

Og det er lige sådan imorgen. Men nu er jeg jo forberedt på det!
Og så håber jeg at vejene er ryddet lidt, selvom det er meget tidligt.
For de var højt dækket af sne i morges. Så jeg var glad for, at jeg ikke var på cykel eller scooter  

Anmeld

23. november 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Sne er mega hyggeligt, og flot at se på!

Men også MEGET ubelejligt, når man skal hjemmefra og aflevere børnene klokken 06:30   .....Jeg fik mig lidt af en overraskelse i morges, da jeg stod op og opdagede alt det sne udenfor! ....Så måtte jeg jo ud og skrabe bilen fri, for pigerne skulle afleveres monster-tidligt, så jeg selv kunne nå frem til at møde kl. 07:00

Og det er lige sådan imorgen. Men nu er jeg jo forberedt på det!
Og så håber jeg at vejene er ryddet lidt, selvom det er meget tidligt.
For de var højt dækket af sne i morges. Så jeg var glad for, at jeg ikke var på cykel eller scooter  

Må godt nok også sige, at da jeg stod op i morges og så lige kiggede ud, der skulle jeg lige gnide mig selv i øjnene lidt.

Skulle ind og hente en trøje på radiatoren i stuen, og kunne lige skimte noget hvidt ud gennem gardinet, kiggede så ned på trøjen, tænkte så lidt og hæv så gardinet til side og kiggede ud Heldigvis for plejer ikke at kigge ud før jeg går ud af døren

Anmeld

23. november 2010

MORJESPERSEN

Her er slet ingen sne.... men det gør helre ikke noget syndes det er vildt flot men mega træls at køre i....men bare det kommer d. 24 dec så det kan blive rigtig jul så jeg glad

Anmeld

23. november 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Her er slet ingen sne.... men det gør helre ikke noget syndes det er vildt flot men mega træls at køre i....men bare det kommer d. 24 dec så det kan blive rigtig jul så jeg glad

Det skulle der vist være gode chancer for i år også

Anmeld

23. november 2010

MORJESPERSEN

Tulipan skriver:

Det skulle der vist være gode chancer for i år også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.