Hvad kan man gi ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2010

louiseHasselstrøm

Hvad gir man bedste forældre som ikk mangler noget og ikk er til at lokke ønsker ud af...

De får billed af deres oldebarn/barnebarn..

Men os voksne imellem der er jeg virkelig på bar bund...

Håber i kan komme med nogen ideer... :-)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Tullemor

Alstå hos os får olde noget bagværk til fryseren og en stor dåse småkager da hun ikke selv er hel habil til sådan noget mere. Andre i familien ved jeg giver hende lidt, mad til fryseren og en flaske. Altså praktiske ting som hun ikke længere selv kan overkomme.

Bedsterne aner jeg heller ikke hvad skal have, så er lige med på en kigger

Anmeld

23. november 2010

louiseHasselstrøm

Her hos os er olderne friske... Og kan klare alt selv... De står for at holde juleaften i år...

Så syntes at det er rigtig svært at finde på noget..

Lucas mormor og morfar har vi fået ønsker fra...puhaa

Anmeld

23. november 2010

Kay

louiseHasselstrøm skriver:

Her hos os er olderne friske... Og kan klare alt selv... De står for at holde juleaften i år...

Så syntes at det er rigtig svært at finde på noget..

Lucas mormor og morfar har vi fået ønsker fra...puhaa

vi har før givet mine oldeforældre kalender pakker istedet for julegaver.... med the og kandis og sådanogle hygge ting i.... ellers har mine oldeforældre altid været glad for en flaske snaps eller andet godt...

Anmeld

23. november 2010

DK

Du kan donere deres julegave-penge til en velgørende fond? Det vil min far i alt fald bliver super glad for, da han altid juleaften sidder og brummer om de fattige og sultne børn ude i verden og den overflod der er herhjemme!

Mine forældre har lige set den der udseendelse om de forladte børn i Bulgarien, og de var rystede!! Jeg tror at jeg giver et bidrag til "the bulgarian abandond childrens trust" i hans navn som julegave! Det ved jeg han bliver meget mere glad for, en endnu et par underbukser eller lignende som han slet ikke har brug for! http://www.tbact.org/donate.htm Det behøver jo ikke lige være denne fond, det kan jo være en som dine forældre føler for, alt fra kræftens bekæmpelse, gadebørn i Chile til sultne maver på Falster

Forrige år da vi holdt jul her, var mandelgaven "en ged til afrika" og det var super rart at føle at man havde gjort lidt godt inden man skulle ind til gave-overflods-frås under juletræet! Selv Kirstine synes det var en god gave! Samvittigheden var helt i top, trods den (i forhold til alle gavernes værdi/maden/vinen osv) ret begrænsede indsats!

Anmeld

23. november 2010

Sujan

Sidste år gav jeg biletter til teater... det blev de vildt glade for... Her var det dog svigerforældrene der har alt... I år overvejer jeg samme gave... altså teaterbiletter af en art.. ved bare ikke om det er lidt kedeligt at de får næsten det samme som sidste år

Anmeld

23. november 2010

jannebjerre

louiseHasselstrøm skriver:

Hvad gir man bedste forældre som ikk mangler noget og ikk er til at lokke ønsker ud af...

De får billed af deres oldebarn/barnebarn..

Men os voksne imellem der er jeg virkelig på bar bund...

Håber i kan komme med nogen ideer... :-)

Knus

Hvad med en oplevelse sammen med jer??? En tur i Jesperhus blomsterpark eller Giveskud? ej ved det ikke...men noget i den dur..

Anmeld

23. november 2010

Nemesis

en forkælelseskurv? et abo på et blad/avis/magasin de læser, nøglering med indgraveret billede af børnebørnene, en zootur, et kroophold...

Hmm det var vist hvad jeg kunne finde på.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.