Det er SÅ underligt det her!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Barbamama

Jeg var inde i min mobil i går for at se indgående opkald. Og det opkald jeg fik af min far den aften hvor han ringede for at sige min faster var død er ikke registreret inde på min mobil. Opkaldende før og efter er der allesammen. Er det ikke vildt underligt???? Jeg var inde 3 forskellige steder på min mobil og tjekke efter det og det opkald findes ikke på min mobil.  Synes sgu da det er sådan lidt spooky underligt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

TbCp

Mystisk...

Det er ikke fordi han har ringet fra et andet nummer end sit eget?

Anmeld

23. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Mystisk...

Det er ikke fordi han har ringet fra et andet nummer end sit eget?

Nej for der er ingen opkald fra nogen der har ringet til mig på den dato! Alle opkald fra d. 17.nov er udgående og jeg kan se at det første opkald den dag er et jeg har foretaget til min lillebror kl 19 og min far ringede til mig kl 18.40 og fortalte det. Og opkaldet før er fra dagen før og fra min mor. Synes bare det er vildt underligt at lige DET opkald ikke figurerer i min mobil.

Anmeld

23. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Nej for der er ingen opkald fra nogen der har ringet til mig på den dato! Alle opkald fra d. 17.nov er udgående og jeg kan se at det første opkald den dag er et jeg har foretaget til min lillebror kl 19 og min far ringede til mig kl 18.40 og fortalte det. Og opkaldet før er fra dagen før og fra min mor. Synes bare det er vildt underligt at lige DET opkald ikke figurerer i min mobil.

Ja det er da også sært....

Anmeld

24. november 2010

twinboys

undskyld jeg blander mig men hvis nr. er anonym kan det ikke ses... og er ked af at læse din faster er gået bort... Lad mig trøste dig i din sorg...

Anmeld

24. november 2010

Barbamama

twinboys skriver:

undskyld jeg blander mig men hvis nr. er anonym kan det ikke ses... og er ked af at læse din faster er gået bort... Lad mig trøste dig i din sorg...

Du blander dig alt det du vil!  Så plejer der at stå "intet nummer", men min fars er ikke hemmeligt. He he... Men altså bare rolig jeg tror ikke der er spøgelser i min mobil. Jeg synes bare det er mystisk!!!! Men tak

Anmeld

25. november 2010

twinboys

michella80 skriver:

Du blander dig alt det du vil!  Så plejer der at stå "intet nummer", men min fars er ikke hemmeligt. He he... Men altså bare rolig jeg tror ikke der er spøgelser i min mobil. Jeg synes bare det er mystisk!!!! Men tak

Der gemmer sig en lille skærmtrold sig derinde

Anmeld

25. november 2010

Barbamama

twinboys skriver:

Der gemmer sig en lille skærmtrold sig derinde

Åbenbart!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.