snevejr og sove udenfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Valle81

Mor til Frederic skriver:

Frederic sover i bare ben - strømper - uld/bomulds body - en alm langærmet og en bomulds jakke med hætte. 

Men han sover også i en voksi urban og da han var mindre var det en voksi classic.

Han står ude mellem æble træerne, hvor vi har spændt et oversejl mellem træerne... Så han ikke skal stå med det dumme regnslag over.

Åhh regnslag - der findes ikke noget i verdenen jeg hader mere, så hellere gå uden.

Der ergodt nok mange der kigger underligt når jeg kommer gående i stiv sne med fluenet på - ha ha:0) Hader bare det regnslag - her står ANton på overdækket terresse uden regnslag:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Lone Jakobsen

i dp sover Rasmus i en "overgangs" jakke, hue, vanter og evt. futter. her hjemme har han sovet i en tynd flyverdragt, men det var mest fordi han faldt i søvn på en gåtur. ellers sover han i jakke, hue og vanter.

Anmeld

23. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Valle81 skriver:

Åhh regnslag - der findes ikke noget i verdenen jeg hader mere, så hellere gå uden.

Der ergodt nok mange der kigger underligt når jeg kommer gående i stiv sne med fluenet på - ha ha:0) Hader bare det regnslag - her står ANton på overdækket terresse uden regnslag:0)

Det kommer han også til idag.. Vores tag går nemlig 2 meter ud over terrassen, så flytter bare oversejlet derom.

Anmeld

23. november 2010

jannebjerre

Drømmer skriver:

Nu hvor det sneer og er koldt, hvad får jeres små så på, når de skal ud og sove?

Felix sover i snevejret ligenu og han har fleecedragt på og elefant hue og så sover han i sin voksipose...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.