9 dage over tid - negativ - hvad skal jeg kigge efter?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Anonym trådstarter

Piger! Jeg er nu gået 9 dage over bliver ved med at teste negativ:-S jeg har ingen tegn på noget som helst.. Måske lidt mere træthed haft lidt halsbrænd men mon det noget jeg bilder mig selv ind??! Hvad skal jeg gøre? Anbefald mig en test måske? Har brugt dem fra netto.. Er det noget med man kan mærke om livmoren er blød eller hård? Blå-lilla? Hvis ja hvad skal jeg kigge efter? Har tænkt mig at tage til lægen sidst på ugen Babylykke os støv til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Louisiana

Piger! Jeg er nu gået 9 dage over bliver ved med at teste negativ:-S jeg har ingen tegn på noget som helst.. Måske lidt mere træthed haft lidt halsbrænd men mon det noget jeg bilder mig selv ind??! Hvad skal jeg gøre? Anbefald mig en test måske? Har brugt dem fra netto.. Er det noget med man kan mærke om livmoren er blød eller hård? Blå-lilla? Hvis ja hvad skal jeg kigge efter? Har tænkt mig at tage til lægen sidst på ugen Babylykke os støv til jer alle

Prøv evt de tests der skriver gravid/ikke gravid. Tror det er dem fra ClearBlue...

Held og lykke med det

Anmeld

23. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du kan sagtens være gravid alligevel.
Nogle af os er længe om at danne graviditetshormoner.
Så få en tid til en blodprøve i næste uge og bliv tjekket godt igennem hos lægen.
Og så krydser jeg fingre alt det jeg kan. 
Kærligst
Sussie

Anmeld

23. november 2010

FamilenStorm

Nu er det ikke for at være lyseslukker.. Jeg har dog selv prøvet at springe en hel cyklus over.. Tror jeg var ved lægen 4 gange den måned og brugte selv en del G-test, men var simpelthen kroppen der drillede.. Fik min mens præcis en cyklus efter som den skulle..Håber ikke det er tilfældet for dig og at du evt bare er længe om at danne HCG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.