Mebach

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. november 2010

LauraLW

Hvor er hun egentlig blevet af? Synes ikke man har set noget til hende i laaaang tid.

Laura - som lige kom i tanke om hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Hvor er hun egentlig blevet af? Synes ikke man har set noget til hende i laaaang tid.

Laura - som lige kom i tanke om hende.

Hejsa:0)

Kender hende privat, og spurgte hende om det samme og hun sagde at siden ikke helt længere levede op til hendes behov og at den ikke længere var som den engag havde været.

Knus

Anmeld

23. november 2010

Diana...

Skægt jeg har tænkt det samme flere gange. Kender hende heller ikke, men har da lagt mærke til hun ikke er i debatterne mere. 

Anmeld

23. november 2010

Diana...

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Kender hende privat, og spurgte hende om det samme og hun sagde at siden ikke helt længere levede op til hendes behov og at den ikke længere var som den engag havde været.

Knus

Nåå for pokker. 

Jamen det er den jo faktisk heller ikke. Nå men håber hun har det godt. 

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

Ved godt det ikke lige var det tråden handlede om, men hvad med Zette?? Kender hende ikke, men har lagt mærke til at hun ikke skriver mere.

Anmeld

23. november 2010

Mette.

Laulund87 skriver:

Ved godt det ikke lige var det tråden handlede om, men hvad med Zette?? Kender hende ikke, men har lagt mærke til at hun ikke skriver mere.

Jeg kan huske hun skrev i en tråd for noget tid siden, at hende og kæresten skulle ud og rejse flere uger.. Hun havde en afstemning om hvor de skulle hen - så tænker hun måske er afsted nu!?

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

Mette. skriver:

Jeg kan huske hun skrev i en tråd for noget tid siden, at hende og kæresten skulle ud og rejse flere uger.. Hun havde en afstemning om hvor de skulle hen - så tænker hun måske er afsted nu!?

Nå ja, det kan selvfølgelig være..Det går jo ikke at folk tager på ferie, man bliver helt urolig herinde

Anmeld

23. november 2010

Mette.

Laulund87 skriver:

Nå ja, det kan selvfølgelig være..Det går jo ikke at folk tager på ferie, man bliver helt urolig herinde

Ja, men hvor er det alligevel rart at folk tænker på hinanden. 

Anmeld

23. november 2010

twinboys

Jeg tænker også tit på de piger som har ønsket venskab på fb... dem ser jeg heller ikke herinde mere... Øv altså men sådan er det jo, har jo selv været væk fra siden, dog af andre grunde, men er glad for at være tilbage...

Majbritt

Anmeld

23. november 2010

Ox.

Zette er i Bali 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.