Babybjörn bærersele med fleeceovertræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. januar 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Elina har aldrig brugt den, men jeg er helt sikker på at Merle ikke kan passe den.

Du skal skaffe dig en mei tai sele der kan bærer op til 20 kg - sådan en har jeg og den er jeg meget meget glad for. Kommer du til baby mødet næste gang? Så kan jeg tage min MT med så du kan prøve den hvis du vil.............. Jeg har også en manduca bærersele som er helt kanon til store børn, jeg får bare ikke rigtig brugt den da jeg elsker min MT så overvejer faktisk at sælge den også hvis du kunne være interesseret

ja jeg regner med at komme til babymødet næste gang, hvis jeg kan få lov at låne bilen... så kunne jeg måske godt være interreseret i den der manduca... hvis hun altså kan sidde i den.. hun vejer jo 12 kg, så er lidt af en basse efterhånden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Josesmor

lisbeth2910 skriver:

Den er måske en lille smule falmet. Den er vasket max 5 gange - brugt til min store pige da hun var lille for 3 år siden. Den fejler intet men man kan selvfølgelig godt se at den har været brugt - også derfor den billige pris.

Fleece coveret har jeg lige solgt så du kan få bærer selen for 400 kr inkl porto

Okay. Posen gjorde faktisk at jeg gerne ville have haft den.. Har lånt en sele magen til af min svigerinde, men overvejede lige at få min egen hvis jeg fik posen med... Men den er jo væk.. Øv øv

Anmeld

6. januar 2011

LISBETH:-)

merle2010 skriver:

ja jeg regner med at komme til babymødet næste gang, hvis jeg kan få lov at låne bilen... så kunne jeg måske godt være interreseret i den der manduca... hvis hun altså kan sidde i den.. hun vejer jo 12 kg, så er lidt af en basse efterhånden.. 

Den kan hun sagtens, Elina vejer 13-14 kg og hun sider fint i den. Amalie på 3,5 år kan også sidde i den. Den kan tage op til 20 kg og den er super god, jeg er bare faldet for den anden....

Anmeld

6. januar 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Den kan hun sagtens, Elina vejer 13-14 kg og hun sider fint i den. Amalie på 3,5 år kan også sidde i den. Den kan tage op til 20 kg og den er super god, jeg er bare faldet for den anden....

nåhr oki.. så burde hun jo sagtens kunne sidde i den.. har du ikke et billede af den?? og måske en ca. pris??

Anmeld

6. januar 2011

merle2010 skriver:

nåhr oki.. så burde hun jo sagtens kunne sidde i den.. har du ikke et billede af den?? og måske en ca. pris??

Jo da her er billedet og jeg vil have 500 kr for den

Billedet snyder måske lidt men den er altså lilla

Den hedder

det er en special udgave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Jo da her er billedet og jeg vil have 500 kr for den

Billedet snyder måske lidt men den er altså lilla

Den hedder

det er en special udgave

den er sku da meget fed.. snakker lige med manden om det, og vender så tilbage.. skal nok beslutte mig inden babymødet, så du kan tage den med der, hvis det er.. skal barnet egentlig ikke sprede benene meget, eller ser det bare sådan ud med dukken??

Anmeld

6. januar 2011

dorthemus

merle2010 skriver:

den er sku da meget fed.. snakker lige med manden om det, og vender så tilbage.. skal nok beslutte mig inden babymødet, så du kan tage den med der, hvis det er.. skal barnet egentlig ikke sprede benene meget, eller ser det bare sådan ud med dukken??

herfra...Vi har én og ELSKER den  Runa sidder supergodt i den...godt køb

Anmeld

7. januar 2011

merle2010 skriver:

Jo det kan man godt sige at de skal - men det er fordi de bliver båret i knæhaserne som er det korrekte. Hvorimod i babybjörn selen bliver de båret i bækkenet som faktisk ikke er ret godt!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

5. februar 2011

24. marts 2011

Fleece overtræk solgt Bærersele sælges til 350 kr inkl porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.