En ny mobil - her er den jeg godt vil have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

loppen82

Ranarupta skriver:

Jeg har den. Og jeg bruger slet ikke det udskydelige tastatur. 

Jeg ærgrer mig en del over, at jeg ikke valgte den "almindelige".

Jeg har den uden tastatur og ville hellere ha haft den med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Ranarupta

loppen82 skriver:

Jeg har den uden tastatur og ville hellere ha haft den med...

Haha, Jamen, det var også meget vigtigt for mig at have tastaturet, da jeg købte den.
Har haft en HTC tidligere, hvor jeg havde problemer med touch-skærmen, når jeg skrev sms'er - og det gad jeg bestemt ikke igen.

Men bruger slet ikke tastaturet nu - måske jeg bare skulle knække det af, og sende til dig?

Anmeld

23. november 2010

Steph_Laurits

Jeg har den også og har faktisk været riggtig træt af den, den fryser konstant, mister signal i tide og utide og så går den ud uden nogen grund og så kan den ikke tændes igen fordi batteriet med det samme bliver afladet når den går ud

Så nu prøver jeg med endnu en opdatering og håber på det virker, ellers får de en rabenskralle i butikken IGEN!

Også træls at man ikke kan gemme sms'er samt mms beskeder på tlf'en, men det er der vidst i den nye opdatering - så det håber jeg da er sandt, for så er der da et lille plus

Har haft den i 4 snart 5 mdr. og har brugt tastaturet max 5 gange.
Kan ikke rigtig finde ud af om jeg syntes det er godt med det qwerty tastatur, men stadig rart at det er der. Faktisk kun derfor jeg købte den

Anmeld

23. november 2010

wamse

jeg har lige købt den uden tastatur i fredags, og er vild men den. Jeg var så vant til touch i forvejen. Mine 2 veninder har haft deres i lang tid og oplever ingen problemer med dem.

Anmeld

23. november 2010

Mormilla

Jeg har den. Jeg er meget glad for den

Anmeld

24. november 2010

loppen82

Ranarupta skriver:

Haha, Jamen, det var også meget vigtigt for mig at have tastaturet, da jeg købte den.
Har haft en HTC tidligere, hvor jeg havde problemer med touch-skærmen, når jeg skrev sms'er - og det gad jeg bestemt ikke igen.

Men bruger slet ikke tastaturet nu - måske jeg bare skulle knække det af, og sende til dig?

Naaah duer nok ik at knække det af...

Hehe

Anmeld

24. november 2010

Anitta J

jeg har den også,og jeg er super glad for den

Anmeld

24. november 2010

morethanperfect

Har den uden tastatur .. Lækker mobil , men man kan ikke tage billeder i sort/hvid , og den fryser i nogle spil ... Men ellers lækker !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.