Zumba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2010

pussepige

Nogen her inde der har erfaring med Zumba hjemme foran tv'et.. Har det nogen effekt eller er det bare pengene ud af vinduet??

Har overvejet det længe om at jeg ville igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

ulleby

Kan bestemt godt anbefale Zumba - især som en ekstra sport fx. sideløbende med løb. Man bliver rigtig glad af det.

Jeg glæder mig til at skal igang igen er lidt for besværet med at udføre trinen korrekt nu

Anmeld

22. november 2010

pussepige

ulleby skriver:

Kan bestemt godt anbefale Zumba - især som en ekstra sport fx. sideløbende med løb. Man bliver rigtig glad af det.

Jeg glæder mig til at skal igang igen er lidt for besværet med at udføre trinen korrekt nu

Så kan det da godt være jeg skal ud og investere i det

Anmeld

22. november 2010

tinasmor

Jeg fik dem billigt gennem en veninde. Jeg har været rigtig glad for mine. Man skal dog tage sig sammen. Når jeg er i en god periode gør jeg det 3 gange om ugen (ikke nu hvor jeg er gravid) lige inden vi skal spise.

Anmeld

22. november 2010

Store Baller

jeg går til det, og synes det er super... men har en veninde som både har gået til det og købt dvderne - hun synes ikke at der var nok gang i dvderne....altså man følte ikke den samme aktivitet som når det er live....det ku jeg godt forestille mig..... Men ellers har jeg kun positivt at sige om zumba

Anmeld

22. november 2010

Susan1978

jeg har bestilt zumba til wii og skulle gerne få det med posten når det bliver released her sidst i nov.

glæder mig, så skal datteren og jeg rigtig gi den gas..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.