Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og nej det er altså ikke fordi vi sulter ham....
men han er simpelthen begyndt at gnaske i sin seng..
er der nogen der har et godt råd til hva vi kan stille op...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kravlenissen10-12-10 skriver: og nej det er altså ikke fordi vi sulter ham.... men han er simpelthen begyndt at gnaske i sin seng.. er der nogen der har et godt råd til hva vi kan stille op...?
Er det en tremmeseng?Ellers er det jo et tegn på han keder sig.Så du må jo fortælle ham at det skal han ikke.Han er jo 3 år, så det kan han da godt forstå.Da jeg var halvandent år gnavede jeg al malingen af min. Kan tydeligt huske, at det var en spøjs fornemmelse. Men selv jeg var gammel nok til at forstå at det skulle jeg ikke KærligstSussie
nej det er en junior seng...
og har jo prøvet at sige at han ikke må...
men det nytter ikke noget han gør det alligevel...
og det er når han er kommet i seng om aftenen...
Kravlenissen10-12-10 skriver: nej det er en junior seng... og har jo prøvet at sige at han ikke må... men det nytter ikke noget han gør det alligevel... og det er når han er kommet i seng om aftenen...
kom noget "go negl" på der hvor han gnasker...
ja jeg tænker også at i skal smøre den med noget der smager grimt
Man kan købe sådan nogle bideskinner og sætte på sengen.. Var det en mulighed?
R&N skriver: Man kan købe sådan nogle bideskinner og sætte på sengen.. Var det en mulighed?
uhhh.. hvor kan man købe sådan nogle henne...?
Kravlenissen10-12-10 skriver: uhhh.. hvor kan man købe sådan nogle henne...?
Jeg så dem i ikea i forrige uge... De sad godt nok på en tremmeseng, men jeg vil da mene at man også kan bruge dem til en juniorseng..
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80117591
R&N skriver: Jeg så dem i ikea i forrige uge... De sad godt nok på en tremmeseng, men jeg vil da mene at man også kan bruge dem til en juniorseng.. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80117591
uhhh hvor fedt.. mange tak skal du ha... de skal helt klart afprøves...
Kravlenissen10-12-10 skriver: uhhh hvor fedt.. mange tak skal du ha... de skal helt klart afprøves...
Jamen velbekomme da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128