hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. november 2010

moniquesmor

sikke en gang rod jeg har fået rode mig ud i er der nogen her inde der har gået i skole og skrive om gravidliteten eller foster de 9mdr som kan hjælpe mig

for jeg skal til eksamen i naturvidenskab og synes jo det var et nemt emne jaah tak skal i da have håber nogen vil hjælp mig bebe og tak på for hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

LBK

sikke en gang rod jeg har fået rode mig ud i er der nogen her inde der har gået i skole og skrive om gravidliteten eller foster de 9mdr som kan hjælpe mig

for jeg skal til eksamen i naturvidenskab og synes jo det var et nemt emne jaah tak skal i da have håber nogen vil hjælp mig bebe og tak på for hånd

Jeg forstår ikke helt. Hvad er det konkret du vil have hjælp til.?

Anmeld

22. november 2010

moniquesmor

L_K skriver:

Jeg forstår ikke helt. Hvad er det konkret du vil have hjælp til.?

jamen jeg skal lave en raport om hvad der sker i de 9 månede med kvindes krop og hvad der sker med foster i de 9 månede og det skal max vare 10min

Anmeld

22. november 2010

Becks

moniquesmor skriver:

https://www.baby.dk/videnom/376p376/graviditeten-uge-for-uge-graviditeten-uge-for-uge.aspx

Anmeld

22. november 2010

LBK

moniquesmor skriver:

jamen jeg skal lave en raport om hvad der sker i de 9 månede med kvindes krop og hvad der sker med foster i de 9 månede og det skal max vare 10min

Tag forsteres mest mærkante udvikling uge for uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.