Hovedpine !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Camumilla

Ja, nu skriver jeg herinde om min dumme hovedpine igen... Men er lige ved at gå ud af mit gode skind, har hovedpine hver dag og jeg kan ikke få det væk med 2 panodiler... ARRHHH....

Er jeg den eneste der har det sådan ?

Camilla... 11-5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

oo

tar du dine jerntabletter??

Anmeld

22. november 2010

Camumilla

Tjuhl skriver:

tar du dine jerntabletter??

Jeg tager gravitamin og kalk tabletter... Så der er vel jern i gravitaminen... Så det vil jeg tro...

Anmeld

22. november 2010

oo

Camumilla skriver:

Jeg tager gravitamin og kalk tabletter... Så der er vel jern i gravitaminen... Så det vil jeg tro...

nej, du skal tage jern udover gravitamin. det er højst sandsynlig derfor du har hovedpine hele tiden - fordi du har jernmangel du skal tage jern fra 10. graviditetsuge, så kom ned og få købt nogle jerntabletter

Anmeld

22. november 2010

Camumilla

Tjuhl skriver:

nej, du skal tage jern udover gravitamin. det er højst sandsynlig derfor du har hovedpine hele tiden - fordi du har jernmangel du skal tage jern fra 10. graviditetsuge, så kom ned og få købt nogle jerntabletter

Afsted med mig !! Mange tak da... Men hvad med de andre vitaminer... Skal jeg fortsætte med dem ?

Anmeld

22. november 2010

oo

Camumilla skriver:

Afsted med mig !! Mange tak da... Men hvad med de andre vitaminer... Skal jeg fortsætte med dem ?

kalk skader aldrig, så fortsæt du bare med dem, og gravitamin står på hvor længe de er nødvendige, men de skader heller ikke senere i graviditeten, så dem kan du også roligt fortsætte med.

man får et helt lille lager af piller når man er gravid

Anmeld

22. november 2010

Camumilla

Tjuhl skriver:

kalk skader aldrig, så fortsæt du bare med dem, og gravitamin står på hvor længe de er nødvendige, men de skader heller ikke senere i graviditeten, så dem kan du også roligt fortsætte med.

man får et helt lille lager af piller når man er gravid

Ja, det må man sige... Masser af piller.. Hehe... Mange tak for råd... Jeg fiser på apoteket imorgen... !!

Anmeld

22. november 2010

otlitrom

Nu var Trine rigtig hurtig, jeg ville gætte på det samme. Vil lige tilføje, at hvis du tager dine jerntabletter med et glas appelsinjuice, så optages den nemmere i kroppen. Bare lidt bonus info

Anmeld

22. november 2010

Peanut

Camumilla skriver:

Ja, det må man sige... Masser af piller.. Hehe... Mange tak for råd... Jeg fiser på apoteket imorgen... !!

Bare husk at du ikke må tage jern og kalk sammen, da de opvejer hinanden, så de skal tages forskudt på dagen 

Anmeld

23. november 2010

JustMe

kitty skriver:

Nu var Trine rigtig hurtig, jeg ville gætte på det samme. Vil lige tilføje, at hvis du tager dine jerntabletter med et glas appelsinjuice, så optages den nemmere i kroppen. Bare lidt bonus info

Der er allerede tilsat C-vitamin af netop samme årsag i f.eks. GraviJern

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.