Dating profil ud i det blå via facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Min far ringer idag at han havde via facebook fået en vild under mail om at han havde noget match som passede godt til ham.. Han tænker selvfølgelig hva pokker det er for noget (han er gift med min mor og har de været i 24½ år) Han har ik opretten en dating profil. Og en af de match er så MIG!!!

Jeg syntes det lyder vældig underligt. Så går ind og kigger...

Ganske rigtig via min facebook er jeg tilknyttet en dating profil. Der ligger både billeder af mig og Nicklas... Noget jeg ALDRIG har lagt ind. Billedet er taget af Andreas, så dvs profilen er oprettet efter vi er blevet kærester...

Kigger så rundt og kan se min far jo så også sku have en profil derinde, som skulle være oprettet for 2 dage siden, men han har så slet ikke været på facebook siden onsdag, bortset lige fra igår da han så den her mail.

Syntes da helt ærlig det er rigtig væmmeligt... Har fortalt det til min mand, så han ik pludselig høre ude i byen at jeg er oprettet på dating sider...

Har skrevet til deres suport, for jeg vil have den profil slettet men kan ikke finde nogen sted hvor jeg gør det....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Mor til L&S

Fuck hvor mærkeligt Det er sgu noget lusket....

Hvordan finder man datingsiden på FB?

Anmeld

22. november 2010

LouiseNielsen

Mor til Liva skriver:

Fuck hvor mærkeligt Det er sgu noget lusket....

Hvordan finder man datingsiden på FB?

Det hedder Zooks eller sådan noget...

Jeg har været inde og slette de bilelder som var derinde af mig og nicklas også har jeg skrevet i min tekst at det er en fejl og jeg er lykkelig gift så jeg ønsker ingen kontakt.

Anmeld

22. november 2010

JulieE

Det lyder godt nok mystisk  Og ikke helt lovligt.... Må jeg spørge hviilket dating site det er?

Jeg tænker lidt, om der er en eller anden app i begge bruger, hvor det ligger i?

Meget mærkeligt!

Anmeld

22. november 2010

Mor til L&S

LouiseNielsen skriver:

Det hedder Zooks eller sådan noget...

Jeg har været inde og slette de bilelder som var derinde af mig og nicklas også har jeg skrevet i min tekst at det er en fejl og jeg er lykkelig gift så jeg ønsker ingen kontakt.

Hmm - har lige været inde at se - Det ser nu noget lusket ud.. kan se en del af mine fb venner også er derinde og mange af dem er gift eller i forhold.... Hmmm Fusk!!!

Anmeld

22. november 2010

Caroline86

jeg er også blevet tilmeldt det der zoosk eller hvad det nu hedder og modtager mails i tide og utide! Jeg har bestemt heller ikke tilmeldt mig det, og aner ikke hvordan jeg skal slette det... Jeg har dog aldrig læst nogen af de mails jeg har fået, men det er da irriterende at de kommer

Det må være en eller anden app. der gør man opretter den profil når man tillader app.'en!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.