Hejsa Piger
Min far ringer idag at han havde via facebook fået en vild under mail om at han havde noget match som passede godt til ham.. Han tænker selvfølgelig hva pokker det er for noget (han er gift med min mor og har de været i 24½ år) Han har ik opretten en dating profil. Og en af de match er så MIG!!! 
Jeg syntes det lyder vældig underligt. Så går ind og kigger...
Ganske rigtig via min facebook er jeg tilknyttet en dating profil. Der ligger både billeder af mig og Nicklas... Noget jeg ALDRIG har lagt ind. Billedet er taget af Andreas, så dvs profilen er oprettet efter vi er blevet kærester...
Kigger så rundt og kan se min far jo så også sku have en profil derinde, som skulle være oprettet for 2 dage siden, men han har så slet ikke været på facebook siden onsdag, bortset lige fra igår da han så den her mail.
Syntes da helt ærlig det er rigtig væmmeligt... Har fortalt det til min mand, så han ik pludselig høre ude i byen at jeg er oprettet på dating sider...
Har skrevet til deres suport, for jeg vil have den profil slettet men kan ikke finde nogen sted hvor jeg gør det....
Kram
Anmeld