Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg kan sagtens følge dig.. jeg havde det også vildt dårligt da jeg fik af vide at jeg havde PCO...
vil dog sige at det hjalp mig at finde ud af at jeg ikke var alene.. at det faktisk er en meget "normal" ting og at det ikke var noget jeg selv var skyld i...
Det forklarede mig en hel del af de ting jeg ellers har haft undret mig over gennem mine teenageår osv... f.eks. det med mine humørsvingninger, at jeg ALTID har minimum en bums et eller andet sted på kroppen, og en masse andre ting jeg ikke lige kan komme i tanke om nu...
Der findes en forening for kvinder med pco, og på deres hjemmeside skriver de at der faktisk er mange kvinder der aldrig finder ud af at de har det.. Der er mange kvinder der har det og alligevel bliver gravide uden problemer...
Jeg er selv optimistisk lige pt. da jeg efter anden runde af provera+pergotime havde et stort fint æg i den ene side, har i fredags fået taget blodprøve for at teste om det så også droppede som det skulle...
Jeg blev henvist til en gyn KUN fordi jeg blev ved med at være hysterisk om at min mens udeblev i mere end 4 mdr... ellers havde jeg nok aldrig fundet ud af jeg havde PCO og havde sikkert stadig siddet og følt mig total uduelig fordi jeg ikke blev gravid som planlagt...
Husk på at være positiv stillet, for der er hjælp at hente og mange der ved hvordan man har det og kan støtte og forstå helt uden særlig mange ord..

Anmeld